BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Léon Tummers (11)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Johan, Voor theoretische benaderingen heb ik al een aantal goede adviezen gel…"

Léon Tummers heeft 7 Aug 2012 gereageerd op Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?

8 9 Aug 2012
Antwoord van Toon de Jong

"..."

Léon Tummers heeft 12 Apr 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Beste Allen en Luuk,   Isoleren betekent ventileren. In ons leven komt het ene altij…"

Léon Tummers heeft 2 Nov 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Er gaat meer energie verloren door conductie en convectie bij een horizontaal dakven…"

Léon Tummers heeft 15 Sept 2011 gereageerd op Bouwfysica vraag, hoe zat het ook alweer?

4 16 Sept 2011
Antwoord van Harold van den Koedijk

"VKD, Vriens Kunststoffen Design."

Léon Tummers heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij helpen aan een verwerker van skybond alu panelen?

16 7 Feb 2011
Antwoord van J.M. Lieverdink

"Beste Rob, Bedankt voor jouw reactie. Het is terecht dat je vermeldt dat de meeste…"

Léon Tummers heeft 22 Dec 2009 gereageerd op Reflectiewerking eenvoudig verklaard en bewezen.

4 30 Dec 2009
Antwoord van Rob Handgraaf

"In Heerlen (Zuid Limburg) is op de dag van de duurzaamheid 9/9/9 begonnen met "De wi…"

Léon Tummers heeft 16 Sept 2009 gereageerd op Kent u een duuzaam project? Post het hier!

10 30 Sept 2009
Antwoord van R. (Roy) Ch. Francke

"Afhankelijk van het soort product kun je zelf de CE markering opstellen, zonder exte…"

Léon Tummers heeft 14 Sept 2009 gereageerd op Ondervinden innovatieve producten bij marktintroductie hinder door bestaande- óf ontbrekende regelgeving?

2 14 Sept 2009
Antwoord van Léon Tummers

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+