BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Matthias de Vries (31)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nog een korte nood. Ekopanely zijn niet echt isolatie panelen maar constructie / afw…"

Matthias de Vries heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"@Benno Landheer: Gratis zijn bouwmaterialen natuurlijk bijna nooit (behalve bij een…"

Matthias de Vries heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"Door gebruik te maken van de juiste materialen. http://www.acroniq.nl/http://www.pow…"

Matthias de Vries heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"Lijkt een interessant product, maar zolang de prijs hoger is dan vergelijkbare produ…"

Matthias de Vries heeft 21 Jan 2011 gereageerd op Biologisch EPS, zit de bouw er op te wachten of niet?

7 10 Feb 2011
Antwoord van Eduard Rutten

" "

Matthias de Vries heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Ik heb het heel kort door de bocht omschreven, maar hetgeen u zegt is niet zo versch…"

Matthias de Vries heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Nog een ding innovatieve ideeën komen voort uit noodzaak en niet zozeer uit hard wer…"

Matthias de Vries heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Alles kan in een grote stad efficiënter worde…"

Matthias de Vries heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

"Niet OkaCell (met zonnecellen), maar OkaGel. "

Matthias de Vries heeft 12 Dec 2010 gereageerd op Vraag over superisolatie, voor- en nadelen?

11 12 Dec 2010
Antwoord van Matthias de Vries

"Ik ben ook geen deskundige, maar dit lijkt mij sterk of wel onzinnig. Ofwel rende…"

Matthias de Vries heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Bam? Bamboe!

26 2 Dec 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+