BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel van Rijswijck (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik zou voor PUR gaan, aanbrengen met spraytechniek. Voordeel dat deze goed tegen de…"

Michel van Rijswijck heeft 29 Jun 2011 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?

98 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Belangrijkste is de functie van de kelder zoals al eerder genoemd. Indien het een ve…"

Michel van Rijswijck heeft 17 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

"Aluminium zou ook kunnen"

Michel van Rijswijck heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

"Dank dat het glas niet het probleem is maar het kunststof kozijn. Brandwerendheid is…"

Michel van Rijswijck heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

"Lastig. In veel gevallen is het niet eens nodig. Afhankelijk welke type constructiev…"

Michel van Rijswijck heeft 12 Jan 2010 gereageerd op Zandcementvloeren? Gewoon niet meer toestaan!

46 15 Jul 2011
Antwoord van Michel Eek

"Gevangenisstraf vindt ik een beetje ver gaan. Je gaat er dan vanuit dat een aannemer…"

Michel van Rijswijck heeft 5 Nov 2009 gereageerd op BouwProfs Rondvraag: Het moet mogelijk worden aannemers die nalaten brandveilig te bouwen, te straffen met een gevangenisstraf.

17 24 Dec 2009
Antwoord van Taco van den Broek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+