BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jozef de Roos (20)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"ik hoor hier met geen woord over het toe te passen dak? Wat pas je daar dan toe, wan…"

Jozef de Roos heeft 3 Dec 2012 gereageerd op damprem bij akoestisch geperforeerde stalen binnendoos.

8 18 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ik moet Harry gelijk geven onder dit soort overkappingen ontstaat condens, hoe vreem…"

Jozef de Roos heeft 3 Dec 2012 gereageerd op Spocht veranda

23 16 Mrt 2014
Antwoord van Rob Assink

"het is zover. door de Ai het werk preventief stilgelegd. dit omdat ik de wandplaten…"

Jozef de Roos heeft 21 Okt 2012 gereageerd op Fysieke belasting bij verwerken gevel- en dakelementen_Persbericht

1 21 Okt 2012
Antwoord van Jozef de Roos

"Tja jongens ik weet het niet hoor, maar ik heb mijn finse woning gebouwd in 1986. Ve…"

Jozef de Roos heeft 22 Jan 2012 gereageerd op Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?

24 16 Nov 2012
Antwoord van Marcel van der Lee

"sinds ik in 2005 mijn eerste Carlilse dak gelegd heb van 900 m2 als oefening ben ik…"

Jozef de Roos heeft 26 Sept 2010 gereageerd op Wie heeft ervaring met EPDM dakbedekkingen?

20 26 Sept 2010
Antwoord van Jozef de Roos

"Ondertussen, het was namelijk best wel lang stil op deze probleemstelling, hebben we…"

Jozef de Roos heeft 19 Jul 2010 gereageerd op reparatie holle baksteen vloer

5 19 Jul 2010
Antwoord van Jozef de Roos

"waarom uitgaan van een passiefhuis en niet van een actiefhuis? Wat ik ermee bedoel i…"

Jozef de Roos heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Past het gedachtengoed van passiefhuizen wel bij de nuchtere Hollander?

28 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+