BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frank Koster (59)

Discussies waarop is gereageerd (59) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"  Hulde, George, zo is het maar net, geld overigens voor alle isolatiematerialen inc…"

Frank Koster heeft 22 Jun 2016 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"wat voor een isolatiemateriaal is "de isolatie"?"

Frank Koster heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Welke oplossingen zijn er om isolatie te laten drogen na lekkage?

6 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Tuurlijk, die lijst is openbaar en de gegevens daaruit worden gebruikt voor de EPC b…"

Frank Koster heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Maar Ralf,  als ik kijk op de Isso lijst van gecontroleerde kwaliteitsverklaringen,…"

Frank Koster heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Vullen met een laag Losse parels. Wordt al sinds de 70er jaren gedaan. Kan met EPS…"

Frank Koster heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?

10 14 Jul 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"De leverancier is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de materialen. Het uitvoere…"

Frank Koster heeft 21 Mrt 2014 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"TKE in Ede heeft daar een speciaal profiel voor waardoor er van enkelglas in metalen…"

Frank Koster heeft 12 Mrt 2014 gereageerd op Is het gebruiken van achterzetramen in een aluminium profiel in monumentaal pand een goed idee?

4 12 Mrt 2014
Antwoord van Herman Govaarts

"Organische variant van EPS schuim: BiofoamPearls. Dit materiaal is C2C gecertificeer…"

Frank Koster heeft 28 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"De buitengevel heeft waarschijnlijk een lagere warmteweerstand dan de vloer.Daarbij…"

Frank Koster heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Een goede mogelijkheid is nog aan de buitenzijde tussen de pannen en het dakbeschot…"

Frank Koster heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?

14 18 Feb 2013
Antwoord van Joost Stemkens

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2019   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+