BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Roeland Plomp (17)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het potentieel ligt in eerste instantie bij de bestaande bouw. Met de laatste berich…"

Roeland Plomp heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"Dank voor alle bijdrages en het meedenken. Maarten legt de vinger op de zere plek. I…"

Roeland Plomp heeft 5 Mei 2012 gereageerd op EPA, Breeam, Greenkey, Ecolabel... Welke maatregelen passen bij welke branche?

11 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Ik heb niet zo heel lang geleden gesproken met Piet Oskam (centrum voor innovatie va…"

Roeland Plomp heeft 25 Jan 2011 gereageerd op Installatiewereld en bouwwereld? Nee, integratie en samenwerken!

10 25 Jan 2011
Antwoord van Marc Roos

"Ik zit meer aan de kant van de leverancier maar zou zelf voor de relatie gaan. Een r…"

Roeland Plomp heeft 7 Dec 2010 gereageerd op gaat u voor de laagste prijs of voor de relatie

7 8 Dec 2010
Antwoord van Vincent van Zantvoort GM

"Crisis toewensen gaat inderdaad wat ver, de gedachte erachter deel ik zeker. De bouw…"

Roeland Plomp heeft 8 Nov 2010 gereageerd op Voor de bouw kan de crisis kan niet lang genoeg duren...

13 13 Nov 2010
Antwoord van Paul Muller

"Onderhoudscontracten binnen de bouw zijn geen uitzonderingen. Op bouwkundig gebied i…"

Roeland Plomp heeft 3 Nov 2010 gereageerd op Wanneer gaan bouwbedrijven verkopen INCLUSIEF onderhoudscontract?

14 6 Nov 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Mijn naam is Roeland Plomp, 32 jaar en woonachtig in Baarn. Ik ben getrouwd en heb 3…"

Roeland Plomp heeft 2 Jun 2010 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Als ik naar mijzelf kijk is de drempel financieel nog te hoog. Bij de koop van mijn…"

Roeland Plomp heeft 28 Mei 2010 gereageerd op Energiezuinige woning verplichten (?)

18 12 Jun 2010
Antwoord van Michel Eek

"Jazeker, het is technisch heel goed mogelijk, zoals Erik van Erne aangeeft. Je kunt…"

Roeland Plomp heeft 21 Mei 2010 gereageerd op Woningen die volledig voorzien in eigen energievoorziening mogelijk?

12 26 Jul 2010
Antwoord van Louis te Pas

"Het lijkt me logisch dat er steeds meer gesproken wordt over CO2- of klimaatneutraal…"

Roeland Plomp heeft 14 Mei 2010 gereageerd op Wat is nu eigenlijk de definitie van een CO2 neutraal gebouw?

12 21 Mei 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+