BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michaël de Vos (188)

Discussies waarop is gereageerd (184) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De meeste aannemers zijn bonafide. Een aantal beheerst het vak gewoon niet en een aa…"

Michaël de Vos heeft 20 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Beste Caroline, Als ik je inderdaad een wederdienst mag vragen: Er werd hierboven ge…"

Michaël de Vos heeft 19 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Het Burgelijk Wetboek refereert met haar conformiteitsbeginsel (7:204) altijd aan de…"

Michaël de Vos heeft 17 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Zoals zo vaak bij dit soort vragen: onvolledige informatie. Het lijkt me verstandig…"

Michaël de Vos heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Mijne heren, Er hebben zich diverse bedrijven gemeld, met producten variërend van ku…"

Michaël de Vos heeft 12 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Geachte heer de Vries, dank voor uw uitgebreide reactie. Ja, de wapening ligt onder…"

Michaël de Vos heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"@Bert: De onderaannemer is aansprakelijk gesteld. Die koers wordt ook uitgeprobeerd,…"

Michaël de Vos heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Laat ik mijn vraag nog wat preciseren, want ik werd ook al gebeld door een bedrijf d…"

Michaël de Vos heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Dames en heren, Het komt steeds vaker voor dat het soort vragen dat eigenlijk per in…"

Michaël de Vos heeft 20 Mei 2012 gereageerd op Gevelisolatie van een jaren 30-woning, goed idee of beter van niet?

5 23 Mei 2012
Antwoord van Ivo Opstelten

"Leegwater is nu al redelijk wat keren voorbij gekomen. Veel goede ervaringen."

Michaël de Vos heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+