De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?Dick Ottervanger werkt bij Breijer Bouw. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Stel: Ik wil zonnepanelen op mijn d… Begonnen door BouwProfs Redactie |
20 |
11 Feb 2013 Antwoord van Egbert Bouwhuis |
Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?Roland Mötter is veiligheidsexpert en Trainer bij Construction Media. In de BouwProfs groep op Linkedin legt hij de volgende situatie voor:… Begonnen door BouwProfs Redactie |
12 |
2 Feb 2013 Antwoord van Ron Reijnders |
Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?Wij hebben een nieuwe manege gebouwd.Het dak van de manege was voorzien van vezelcement platen (golfplaten) van Cembrit. Een deel van het d… Begonnen door Roel Dekker |
12 |
14 Dec 2012 Antwoord van Ton Wesdijk |
Kapschuur zoekt zonnepanelen.Geert Elemans is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar het volgende: Voor de nieuwbouw van de kapschuur Hoeve Klein Mariëndaal op… Begonnen door BouwProfs Redactie |
6 |
1 Jun 2012 Antwoord van Marten Driesser |
Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.Marcel Verheijdt stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wie heeft ervaring en/of kan mij aangeven hoe ik bouwfysisch he… Begonnen door BouwProfs Redactie |
5 |
26 Mei 2011 Antwoord van theun bakker |
Wie heeft ervaring met het plaatsen van enkelglas op een verandadak dmv pallas profiel?Aart Bouman is eigenaar van de XL Store Glas en Verf Groothandel Woudenberg. Op BouwProfs stelt Aart de volgende vraag: Heeft iemand ervari… Begonnen door Michel Eek |
0 | 8 Mrt 2011 |
Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?Cris Caanen is projectleider nieuwe media bij Royal Mosa. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Nieuw dak: mét of… Begonnen door BouwProfs Redactie |
21 |
28 Feb 2011 Antwoord van Gerben van Dijk |
Isolatievraag aan collega'sOp zoek naar snelle manier van dak isoleren Als zelfstandige ondernemer in de bouw loop ik regelmatig tegen een probleem op als er een isol… Begonnen door Martin de Veer |
7 |
23 Nov 2010 Antwoord van E.H.Schmidt |
witte daken de klimaatoplossing?????Witte daken helpen mee het broeikaseefect tegen te gaan. Door de hoge albedo(reflectiewaarde) van meer dan 90% weerkaatst het zonlicht teru… Begonnen door sacha jansen |
1 |
15 Jan 2010 Antwoord van Michel Eek |
Welkom bij
BouwProfs
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door