De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Welk type verwarming raden jullie nu aan voor bestaande bouw?Stel: een klant woont in een redelijk geïsoleerde jaren '80-woning, en de cv-ketel gaat stuk. Wat raden jullie dan in het algemeen aan? All… Begonnen door Leo Kranenburg |
0 | 20 Nov |
Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?Peter de Gussem is adviseur duurzame energie bij Groen Limburg. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik wil gaan… Begonnen door Andre Letsch |
15 |
8 Mrt 2013 Antwoord van Hans Pardoel |
Welke mogelijkheden zijn er om de warmte afkomstig uit de warme lucht van een mechanische ventilatie unit her te gebruiken?Pascal van Loosbroek is architect bij Loosbroek Architecten. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Bij de uitbreid… Begonnen door BouwProfs Redactie |
7 |
23 Okt 2012 Antwoord van Hendrik Timmer |
Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?Richard Hoomans stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Wat zijn de meningen, ideeën en ervaringen over het aansluiten… Begonnen door Andre Letsch |
12 |
5 Dec 2011 Antwoord van Frans van Dijk |
Welkom bij
BouwProfs
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door