BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Pieter de Kruijff (10)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Michel, Is het dan een idee om de opdrachtgever zelf een reactie te laten ge…"

Pieter de Kruijff heeft 14 Mei 2012 gereageerd op Haarlem - De Houthof. Akkoord over 150 appartementen nieuwbouw.

3 14 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Is er al behoefte aan een kostenraming en/of begroting? "

Pieter de Kruijff heeft 14 Mei 2012 gereageerd op Haarlem - De Houthof. Akkoord over 150 appartementen nieuwbouw.

3 14 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Is er al een aannemer bekend die dit project mag gaan realiseren? Dient er nog een k…"

Pieter de Kruijff heeft 14 Mei 2012 gereageerd op Schiphol - ontwerp nieuwe Hilton Hotel bij luchthaven Schiphol.

1 14 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Beste Michel, Dat ga ik dan zeker doen. Bedankt voor je toelichting. Met vriendeli…"

Pieter de Kruijff heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Hoofddorp - akkoord over nieuw bouwplan Toolenburg-Zuid voor 1250 woningen.

3 9 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Sinds januari 2012 ben ik bezig met het opstarten van mijn eigen bouwkostenadviesbu…"

Pieter de Kruijff heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Hoofddorp - akkoord over nieuw bouwplan Toolenburg-Zuid voor 1250 woningen.

3 9 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Sinds januari 2012 ben ik bezig met het opstarten van mijn eigen bouwkostenadviesbur…"

Pieter de Kruijff heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Nijmegen - nieuw multimedia center bioscoopexploitant CineMec.

1 9 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

"Is de aannemer al bekend die het mag gaan bouwen? Hebben jullie nog een goede kosten…"

Pieter de Kruijff heeft 9 Mei 2012 gereageerd op Den Haag - Ontwerp Mecanoo - Haskoning gekozen voor plan nieuwbouw Eurojust.

1 9 Mei 2012
Antwoord van Pieter de Kruijff

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+