BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Robert Sikkens (10)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Welke energie opwekkende maatregelen je ook verzint, wat je niet verbruikt behoef je…"

Robert Sikkens heeft 28 Apr 2015 gereageerd op Gaat windenergie de goedkoopste energiebron in Nederland worden?

10 30 Apr 2015
Antwoord van Bart Draijer

"Als het nog mogelijk is: Je verbruik tbv warmte opwekking, reduceren tot een minimum…"

Robert Sikkens heeft 10 Nov 2014 gereageerd op Lucht warmtepomp en zonnepanelen versus conventionele CV ketel, wat te kiezen als primair systeem?

23 21 Nov 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Vermeent heeft gelijk als het energiebesparing betreft. Wat je niet verbruikt behoef…"

Robert Sikkens heeft 14 Apr 2014 gereageerd op Zijn windparken gebouwd op lucht?

18 17 Apr 2014
Antwoord van Ton Veenman

"Het interessante aan het vak van architect is de combinatie van esthetiek en praktis…"

Robert Sikkens heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?

32 4 Apr 2014
Antwoord van Derk Budde

"Beste Wim, Je hebt ondertussen vele interessante en waardevolle reacties gehad. Ik w…"

Robert Sikkens heeft 3 Jan 2014 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Dit is een goede kans om een nieuwe aannemer te kiezen. Ik zou er toch maar even de…"

Robert Sikkens heeft 1 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Houten kozijnen kunnen prima gebruikt worden om een dak te dragen. Bv van een dakkap…"

Robert Sikkens heeft 28 Feb 2013 gereageerd op In hoeverre mogen kozijnen dragend zijn?

4 1 Mrt 2013
Antwoord van Sander Perfors

"Hallo Robert, Aangezien het huisje in principe een goede vochthuishouding heeft en…"

Robert Sikkens heeft 27 Feb 2013 gereageerd op Vocht uit houten wanden na lekkage

8 28 Feb 2013
Antwoord van Robert Rijsbergen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+