De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?Raymond Mos stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Volgens het Bouwbesluit mag maximaal 50% van het achtererfgebied wor… Begonnen door BouwProfs Redactie |
19 |
6 Feb 2013 Antwoord van Alphonse Hanlo |
Wie kan mij uitleggen wat er bij komt kijken om bouwwerken aan te nemen en uitvoeren in België?Marcel Verheijdt is eigenaar van Verheijdt Bouwbegeleiding. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: 'Wie zou mij kun… Begonnen door BouwProfs Redactie |
3 |
2 Feb 2013 Antwoord van Ger van der Zanden |
Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?Roland Mötter is veiligheidsexpert en Trainer bij Construction Media. In de BouwProfs groep op Linkedin legt hij de volgende situatie voor:… Begonnen door BouwProfs Redactie |
12 |
2 Feb 2013 Antwoord van Ron Reijnders |
Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?PUR schuim kunnen we, zoals waarschijnlijk bekend, niet als milieuvriendelijk en duurzaam beschouwen. Er zijn zelfs deskundigen die de stel… Begonnen door BouwProfs Redactie |
22 |
25 Jan 2013 Antwoord van Arjan de Wit |
Verhuurbare oppervlakte volgens NEN 2580Philip Sanders is bouwkundig tekenaar en projectcoördinator. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik heb een twee… Begonnen door BouwProfs Redactie |
1 |
24 Jan 2013 Antwoord van Peter Rutten |
Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?Eddie Kers is eigenaar van Aannemersbedrijf Kers. Eddie stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik heb zelf niet veel er… Begonnen door BouwProfs Redactie |
33 |
22 Jan 2013 Antwoord van peet van wijk |
damprem bij akoestisch geperforeerde stalen binnendoos.Ik ben bezig met een werkplaats. Vanwege het geluid in die werkplaats willen we traditionele stalen binnendozen toepassen. Deze worden gepe… Begonnen door nico fierloos |
8 |
18 Jan 2013 Antwoord van Carl-peter Goossen |
Welke eisen zijn er ten aanzien van afbouwtimmerwerk?Hallo vakbroeders, Zijn er ook eisen / normen / richtlijnen mbt het uitvoeren van afbouwtimmerwerk, zoals je bijv. de vlakheid van tegelwer… Begonnen door Edwin |
2 |
17 Jan 2013 Antwoord van Edwin |
herstellen voegwerk.Ik heb voegwerk aanbesteed maar de laagste wil nadat de voegen er uit zijn geslepen / gehakt deze schoonspuiten onder hoge druk. Ik ben van… Begonnen door A.W. de Rijk |
12 |
15 Jan 2013 Antwoord van A.W. de Rijk |
Advies gevraagd omtrent uitvoering monoliet betonvloer op afschot.Martien Janssen is directeur / eigenaar van Janssen Ingenieursbureau. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij vandaag de volgende vraag… Begonnen door BouwProfs Redactie |
7 |
8 Jan 2013 Antwoord van Jimme Akkerman |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door