De bouw online verbonden.
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Vloerverwarming onder een terras of open serreHallo, wie heeft er ervaring met vloerverwarming onder een terras of open serre. Wij hebben een restaurant als opdrachtgever welke vraagt… Begonnen door Jan Broekman |
5 |
11 Mrt 2011 Antwoord van Rien van der Poel |
Welk bedrijf kan een aardwarmtepomp installatie leveren voor part. nieuwbouwwoning? (niet projectmatig)Richard Dohmen is eigenaar van M3 Makelaardij. Op BouwProfs stelt hij de volgende vraag: Ik ben op zoek naar een bedrijf dat een aardwarmte… Begonnen door BouwProfs Redactie |
10 |
11 Mrt 2011 Antwoord van Siemen Veenstra |
Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?Denis Scholten stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: De geluidsoverdracht tussen kantoorruimten is te hoog. Situatie… Begonnen door Michel Eek |
9 |
9 Mrt 2011 Antwoord van Aldrik Bakker |
Wie heeft ervaring met het plaatsen van enkelglas op een verandadak dmv pallas profiel?Aart Bouman is eigenaar van de XL Store Glas en Verf Groothandel Woudenberg. Op BouwProfs stelt Aart de volgende vraag: Heeft iemand ervari… Begonnen door Michel Eek |
0 | 8 Mrt 2011 |
Kozijn detailsBeste Bouwprofs, Voor mijjn workshop detailleren ben ik zoek naar de detailleringen van een ("bloemenraam"), een raamkozijn dat buiten d… Begonnen door Alex Noort |
6 |
8 Mrt 2011 Antwoord van M.Dirkmaat |
jaren '20 kozijndetailleringenBeste Bouwprofs, In mijn eigen woning uit 1924 die ik 3 jaar geleden heb gekocht hebben ze in 1969 aluminium kozijnen geplaatst. Nu is h… Begonnen door Peter Driessen |
8 |
3 Mrt 2011 Antwoord van Jan Fieten |
aanrij schade damwandprofielenik heb een klant met behoorlijke aanrij schade van de damwandprofielen van zijn gebouwen. Mijn vraag is hoe dit te herstellen is zonder nie… Begonnen door Kees Mutsaers |
1 |
2 Mrt 2011 Antwoord van Vincent Pot |
Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?Cris Caanen is projectleider nieuwe media bij Royal Mosa. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Nieuw dak: mét of… Begonnen door BouwProfs Redactie |
21 |
28 Feb 2011 Antwoord van Gerben van Dijk |
Kan iemand mij helpen aan Novolux plafondplaten van ca 7mm dik?Robertjan Pijpers is directeur bij van wijngaarden + Co BV. In de Linkedin groep van BouwProfs stelt Robertjan de volgende vraag: Kan ieman… Begonnen door BouwProfs Redactie |
2 |
25 Feb 2011 Antwoord van J |
Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?Wij gaan een nieuwbouwproject beginnen. Vanuit de kopers wordt er nu gevraagd om optioneel vloerverwarming aan te bieden. Het ontwerp is kl… Begonnen door Michel Eek |
23 |
25 Feb 2011 Antwoord van jacques serle |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door