De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
De moeizame relatie tussen bouw en marketingVan ‘nieuwbouw, verbouw, onderhoud’ naar ’zeg wat je bouwt’ De woningbouwsector heeft een uiterst moeizame relatie met de markt. Toekomsti… Door Piet M. Oskam begonnen in Bouwvragen |
0 | 4 Sept 2018 |
Dunne gelaagde isolatie VS Tonzon, wat werkt?Fabrikanten van dunne gelaagde isolatie, er zijn er verschillende bijvoorbeeld www.dunne-isolatie.nl (ATI), claimen zeer hoge isolatiewaard… Door Esteban van Zeijl begonnen in Bouwvragen |
29 |
3 Sept 2018 Antwoord van George Balsing |
Hoe moeten we het dreigend probleem van rottende funderingen aanpakken?De toenemende intensiteit van regenbuien en de gevolgen daarvan voor woningen staat al langer in de belangstelling. En nu hebben we ineens… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
5 |
3 Sept 2018 Antwoord van John Bakker |
Gruwel, of overdrijf ik?Helaas kan ik geen foto nemen omdat "ze" dat meteen zien en ik dan een probleem heb..... Bij mijn buren worden momenteel zonnepanelen op he… Door Jeroen Bollen begonnen in BouwProfs discussie |
2 |
31 Aug 2018 Antwoord van Jozef de Roos |
Deel jouw bouw expertise, schrijf je eigen boek.Heb jij een specifieke expertise over een bouw gerelateerd onderwerp? Zou het je wat lijken om deze kennis te delen met collega bouwers? Ov… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
0 | 27 Aug 2018 |
Wie heeft een verklaring voor het aftekenen van leidingen in een Ytong wand?Op een niet dragende binnenwand van Ytong tekenen enige tijd na oplevering in de hoek van de hal de elektraleiding zich af op de afwerking… Door Mike van Zutphen begonnen in Bouwvragen |
5 |
24 Aug 2018 Antwoord van Mathilde Wansdronk |
Hoe isoleer je het beste een hellend dak?Er is al veel gezegd en geschreven over het isoleren van (hellende) daken. Een voorgestelde methode voor het isoleren van een bestaande won… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
24 |
27 Jul 2018 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?Een nieuwe vraag in mijn 'ontwerpproces' waar ik geen antwoord op kan vinden.De standaard procedure is dat op een kanaalplaatvloer het casc… Door Jeroen Boschma begonnen in Bouwvragen |
19 |
26 Jul 2018 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?In 2015 is een woning verbouwd in Middelburg en sinds dit voorjaar komen daar op de voorzetwanden (metal stud C-profielen met Isover Mupan… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
23 |
17 Jul 2018 Antwoord van BouwProfs Redactie |
Bouwsector staat voor filosofische vragen: welk doel dienen we in laatste instantie?In de bouwsector is de werkvoorraad na de crisis op een hoog niveau beland. Alle drukte eist de aandacht van bouwprofessionals op, waardo… Door Piet M. Oskam begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 16 Jul 2018 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door