De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
BREEAM-NL ontwikkelt tool om duurzaamheid te meten.BREEAM-NL van het DGBC heeft een tool ontwikkeld waarmee de duurzaamheid die toegepast wordt is te meten. Er zijn verschillende gradaties d… Door Eric Hogenbirk begonnen in Duurzaamheid |
0 | 21 Jan 2013 |
DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?Ik zag net op TV een serie over de gouden eeuw. God maakte de wereld en Nederlanders Nederland! Wij kunnen zeer veel als burgers. De Beemst… Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid |
19 |
21 Jan 2013 Antwoord van Carl-peter Goossen |
damprem bij akoestisch geperforeerde stalen binnendoos.Ik ben bezig met een werkplaats. Vanwege het geluid in die werkplaats willen we traditionele stalen binnendozen toepassen. Deze worden gepe… Door nico fierloos begonnen in Bouwvragen |
8 |
18 Jan 2013 Antwoord van Carl-peter Goossen |
De Scheveningse Pier: slopen of opknappen?Sloopbedrijven zien het wel zitten. 't Kost wat, maar dan is ie ook weg. De Scheveningse Pier is failliet en inmiddels komt de discussie op… Door Gerben van Dijk begonnen in BouwProfs discussie |
10 |
17 Jan 2013 Antwoord van Jurjen Bolsenbroek |
Welke eisen zijn er ten aanzien van afbouwtimmerwerk?Hallo vakbroeders, Zijn er ook eisen / normen / richtlijnen mbt het uitvoeren van afbouwtimmerwerk, zoals je bijv. de vlakheid van tegelwer… Door Edwin begonnen in Bouwvragen |
2 |
17 Jan 2013 Antwoord van Edwin |
herstellen voegwerk.Ik heb voegwerk aanbesteed maar de laagste wil nadat de voegen er uit zijn geslepen / gehakt deze schoonspuiten onder hoge druk. Ik ben van… Door A.W. de Rijk begonnen in Bouwvragen |
12 |
15 Jan 2013 Antwoord van A.W. de Rijk |
Welke fouten en tekortkomingen ervaar jij bij het schrijven van bestekken?Deze discussie is gestart in de BouwProfs groep op Linkedin door Gertjan Schaap: Dit kan misschien wel de langste en meest actieve discussi… Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie |
5 |
10 Jan 2013 Antwoord van Dick van Huijstee |
Advies gevraagd omtrent uitvoering monoliet betonvloer op afschot.Martien Janssen is directeur / eigenaar van Janssen Ingenieursbureau. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij vandaag de volgende vraag… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
7 |
8 Jan 2013 Antwoord van Jimme Akkerman |
Houtbouw in NederlandIk ben op zoek naar presentaties en informatie over houtbouw in Nederland. Geschiedenis, bouwsystemen, toepassingen e.d. Wie kan mij hierme… Door Dik Roetert Steenbruggen begonnen in Bouwvragen |
2 |
4 Jan 2013 Antwoord van jw appelo |
achterhaaldIk heb een aantal jaren in Oost-Europa gewoond. In deze landen is er geen bouwvak. Zij kunnen het ook niet begrijpen met hun lange winterpe… Door Koen Hoff begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 4 Jan 2013 |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door