BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

Mijn eigen huis (dijkwoning 1920, 1947, 2002) zit wat ingewikkeld in elkaar, en de W-installatie is ook een ratjetoe geworden. Het 'voorhui…

Door Esteban van Zeijl begonnen in Bouwvragen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

Namens het gehele BouwProfs team wens ik iedereen een gezond, gelukkig en voorspoedig 2013! De bouw heeft een zwaar jaar achter de rug, ik…

Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

Wat is de beste ondergrond voor tegelwerk bij geen gebruik cellenbeton of ander metselwerk?

Wat is de beste ondergrond voor tegelwerk als er geen gebruik gemaakt kan worden van cellenbeton of een andersoortig metselwerk? Ging er al…

Door W. Klein Hesselink begonnen in Bouwvragen

8 25 Dec 2012
Antwoord van Iwan Postma

Waar vind ik meer info over subsidie voor isolatie en energiebesparing?

Ton Albers stelt in de BouwProfs groep op Linkedin vandaag de volgende vraag: Wie van mijn medegroepsleden kan mij helpen met een antwoord…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid

1 20 Dec 2012
Antwoord van Daniël Tulp

Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

Wij hebben een nieuwe manege gebouwd.Het dak van de manege was voorzien van vezelcement platen (golfplaten) van Cembrit. Een deel van het d…

Door Roel Dekker begonnen in Bouwvragen

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

Wie helpt mee met criteria voor Ecolabel Duurzaam Inkopen?

Ir. Cuno van Geet werkt bij AgentschapNL. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep stelt hij de volgende vraag: De EU maakt criteria voor een…

Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht!

11 14 Dec 2012
Antwoord van Boudewijn Piscaer

Brandwerende scheiding door optellen van brandwerendheid?

Beste Bouwprofs, In mijn installatie technisch advies werk, kom ik de volgende bouwkundige vraag tegen: "twee ruimtes worden gescheiden do…

Door Gert-Jan van Asperen begonnen in Bouwvragen

11 11 Dec 2012
Antwoord van Sander Perfors

Gezocht een kunstschilder die bijbelse plafond en wandschilderingen kan maken voor een groot project in het buitenland.

Joop van der Vinne is op zoek naar een kunstschilder die bijbelse plafond- en wandschilderingen kan maken, als onderdeel van een groot proj…

Door Andre Letsch begonnen in Bouwprof gezocht!

17 9 Dec 2012
Antwoord van Joop van der Vinne

Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

Brussel: passiefstandaard voor alle nieuwe gebouwen vanaf 2015. Gewest en bouwsector zetten samen de stap! Amper tien jaar geleden bengeld…

Door Carl-peter Goossen begonnen in Duurzaamheid

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

Naadloos of niet?

Moet de vloer van een (tandarts) behandelruimte naadloos zijn of niet? De inspectie gezondheidszorg kon het me niet vertellen. (noch vele a…

Door Michaël de Vos begonnen in Bouwvragen

7 5 Dec 2012
Antwoord van Perry Melis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+