De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
COR-TEN staal, wie heeft daar ervaringen mee?Ik zoek informatie m.b.t. het gebruik van COR-TEN staal, o.a. op het vlak van; - duurzaamheid - bescherming tegen graffiti e.d. Door Roj van Baaren begonnen in BouwProfs dossiers |
19 |
16 Nov 2012 Antwoord van Bas van de Venne |
Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?Vanuit mijn kennis en expertise als HBO bouwkundige met meer dan 10 jaar werkervaring op diverse architectenbureaus wil ik mij gaan richten… Door Jos van Daatselaar begonnen in Bouwvragen |
9 |
16 Nov 2012 Antwoord van Edwin van Duinen |
Waarom wordt Amerikaans grenen niet meer voor kozijnen gebruikt?Jaap Leeuw is bouwkundig ingenieur en eigenaar van een bouwkundig adviesburo in aankoopinspecties van bestaande en nieuwe woningen. In de B… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
24 |
16 Nov 2012 Antwoord van Marcel van der Lee |
Ik ben op zoek naar een bedrijf dat beschoeiingen doet van kunststof.Jan van Duijn is in de BouwProfs Linkedin groep op zoek naar het volgende: Ik ben op zoek naar een bedrijf dat beschoeiingen doet van kunst… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwprof gezocht! |
9 |
13 Nov 2012 Antwoord van Maurice van Dort |
Hoe vergroot ik effectief mijn kennis op het gebied van Passiefhuizen?Ik wil mijn bouwkundige kennis graag wat uitbreiden op het gebied van Passiefhuizen (op het gebied van ontwerp / detailering). Inmiddels zi… Door Richard Muller begonnen in Bouwvragen |
10 |
13 Nov 2012 Antwoord van Harrie Lieverse |
Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?Marcel Abeling stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Bij een bestaande rijtjeswoning wil ik de berging uitbreiden. Hoe… Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen |
10 |
7 Nov 2012 Antwoord van René M. Verschuur |
Stellingen over patient G.E.BouwStelling 1 Bouwen is niet duurzaam maar te duur door zo'n 8 factoren: 4 buiten ons: Onveranderbare gebouwen; Organisatie van de bouw; Mark… Door Maarten Wiersma begonnen in Duurzaamheid |
20 |
5 Nov 2012 Antwoord van Maarten Wiersma |
vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)Bij een oude boerderij (1860) in de Vendee in Frankrijk zijn de dragende muren erg vochtig bij de grond. Niet alleen de muren aan de buiten… Door Gudule Martens begonnen in Bouwvragen |
30 |
4 Nov 2012 Antwoord van ing. P.J. de Vries |
Hele provincies verdwijnen, heeft de grootheidswaanzin toegeslagen?Voortaan enkel nog gemeenten met meer dan 100.000 inwoners, de twaalf provincies moeten er vijf worden, en de waterschappen gaan onder de p… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
5 |
31 Okt 2012 Antwoord van Willem Kester |
Brandcompartiment en subbrandcompartimentWe hebben onder 1 dak 3 vakantiewoningen gecreëerd die allemaal door een ankerloze spouwmuur zijn gescheiden. ze hebben allemaal een eigen… Door Gertjan van Meurs begonnen in Bouwvragen |
16 |
30 Okt 2012 Antwoord van Gertjan van Meurs |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door