De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Veilig installeren zonnepanelenDeze foto vond ik op de energie-site van de Vereniging Eigen Huis. Lijkt me gevaarlijk werk, niet volgens de Arbo. Is er bekend of Arbo reg… Door Egbert Bouwhuis begonnen in BouwProfs discussie |
2 |
11 Feb 2013 Antwoord van Egbert Bouwhuis |
Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?Arjan Schrauwen is projectcoördinator bij ISSO. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Arjan het volgende aan de orde: Het wordt steeds co… Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie |
16 |
7 Feb 2013 Antwoord van jacques serle |
Wat heeft eigenlijk voorrang? Het Bouwbesluit of het Bestemmingsplan?Raymond Mos stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Volgens het Bouwbesluit mag maximaal 50% van het achtererfgebied wor… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
19 |
6 Feb 2013 Antwoord van Alphonse Hanlo |
Wie kan mij uitleggen wat er bij komt kijken om bouwwerken aan te nemen en uitvoeren in België?Marcel Verheijdt is eigenaar van Verheijdt Bouwbegeleiding. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: 'Wie zou mij kun… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
3 |
2 Feb 2013 Antwoord van Ger van der Zanden |
Onderhoudswerkzaamheden op hoogte, hoe ga ik te werk?Roland Mötter is veiligheidsexpert en Trainer bij Construction Media. In de BouwProfs groep op Linkedin legt hij de volgende situatie voor:… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
12 |
2 Feb 2013 Antwoord van Ron Reijnders |
Brandveiligheid van vee schuren eindelijk aandacht .Er komt nu toch wat beweging in dit onderwerp, maar nu ook de oude schuren nog En met kleine ingrepen kan men veel erger voorkomen. P.s als… Door Henk van der Schors begonnen in BouwProfs discussie |
0 | 1 Feb 2013 |
Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.Willem Spel is inkoopmanager bij Wood United Pte Ltd. In de BouwProfs Linkedin groep legt hij vandaag het volgende voor: Zou het het niet w… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
30 |
29 Jan 2013 Antwoord van B. Klop |
Zijn er milieuvriendelijke en duurzame alternatieven voor PUR schuim?PUR schuim kunnen we, zoals waarschijnlijk bekend, niet als milieuvriendelijk en duurzaam beschouwen. Er zijn zelfs deskundigen die de stel… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
22 |
25 Jan 2013 Antwoord van Arjan de Wit |
Verhuurbare oppervlakte volgens NEN 2580Philip Sanders is bouwkundig tekenaar en projectcoördinator. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik heb een twee… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
1 |
24 Jan 2013 Antwoord van Peter Rutten |
Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?Eddie Kers is eigenaar van Aannemersbedrijf Kers. Eddie stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik heb zelf niet veel er… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
33 |
22 Jan 2013 Antwoord van peet van wijk |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door