BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

BIM budgettering, wie kent een model met SO/VO rekentoepassing?

Eric Hogenbirk stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: "Een collega waar ik veel mee werk stelt de volgende vraag: KBA i…

Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen

6 6 Apr 2012
Antwoord van Eric Hogenbirk

Autocad Architecture

Ik ben op zoek naar een (les)methode en/of (les)boek zodat iemand snel zijn weg vindt in autocad architecture 2010. Bij voorkeur zelfstudie…

Door Wim Corvers begonnen in Bouwvragen

2 6 Apr 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

Technische mogelijkheden levensduurverlenging van woningen.

Sandra Berenst-Vulink is teammanager vastgoedbeheer bij Mijande Wonen. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt zij de volgende vraag: Momen…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

16 4 Apr 2012
Antwoord van WillemJan Bluyssen

Prijsvergelijk - hoe doe je dat?

Telkens worden we gebeld met dezelfde vraag: wat kost het? Telkens geef ik hetzelfde - ietswat flauwe antwoord- wat wilt u? Vervolgens krij…

Door Beate Bouwman begonnen in Duurzaamheid

4 4 Apr 2012
Antwoord van Darots

bliksembeveiliging

In mijn praktijk kom ik regelmatig oudere utiliteitsgebouwen tegen (1950, 1960) met bliksembeveiligingsinstallaties. De laatste jaren heb i…

Door stan van den eijnden begonnen in Bouwvragen

2 27 Mrt 2012
Antwoord van Hans Borra

BIM en hoeveelhedenstaten.

Sjaak van Burken is eigenaar van TKCB Bouwkostenadvies. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik ben op zoek naar…

8 26 Mrt 2012
Antwoord van Stefan Dezaire

(Hoe) Kan ik het werkelijke energiegebruik verkopen?

Het antwoord op de vraag loopt volgens mij via de portemonnee van de bewoner of gebruiker van een gebouw. Het vooraf geloofwaardig en betro…

Door Ad van der Aa begonnen in Duurzaamheid

0 24 Mrt 2012

Onderhoud aan LED verlichting

Ik zoek informatie over onderhoud aan LED armaturen voor o.a. kantoren om preventieve -en correctieve onderhoudskosten per m2 te bepalen…

Door Fred Elfrink begonnen in Bouwvragen

0 23 Mrt 2012

Hoe ziet de 'bouwvakker' van de toekomst er uit? Is hij een manager, een vakman of een assembleerder?

Henri Busker stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: De komende jaren zal de arbeidsmarkt in de bouw- en installatiesect…

Door Michel Eek begonnen in BouwProfs discussie

3 20 Mrt 2012
Antwoord van J

Hoe is Qv10 waarde voor een groot gebouw te herleiden?

Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Hoe is Qv10 waarde voor een groot…

2 20 Mrt 2012
Antwoord van Frans van Dijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+