BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Dilemma : kozijnen van hout of aluminium in een kantoor gebouw, wat heeft de voorkeur binnen BREAAM-NL?

Ed van den Eijkel is director bij Greentech Energy bv. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt Ed de volgende vraag: Dilemma : kozijnen van…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

24 18 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

Vraag over van binnenuit isoleren van woning met massieve buitenmuren.

Harry Gulpers is ruimtelijk planner en architect. Harry stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag. Bij een beeldbepalende w…

24 15 Mrt 2012
Antwoord van jacques serle

Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

Esther Stufkens is in de BouwProfs groep op Linkedin op zoek naar een aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning. Haar vraag luidt…

Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht!

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals dakgrind ?

Zijn bestekschrijvers wel bekend met fijnstof vervuiling tussen en in gebruikte bouwmaterialen zoals bv dakgrind?                 

Door Ronald van der Kooij begonnen in Bouwvragen

11 5 Mrt 2012
Antwoord van Ronald van der Kooij

Abonnement BRIS warenhuis en SBR info veel te duur voor een ZZP'er

Ik wil mijn kennis op niveau houden daarom heb ik een kleine abo op briswarenhuis.Nu wil ik het abonnement uitbreiden zodat ik overal bij k…

Door Carl-peter Goossen begonnen in BouwProfs discussie

1 4 Mrt 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

Om een huis goed te isoleren moet je steeds de laagste isolatie waarde of het grootste isolatielek eerst beter isoleren. Terwijl muren en d…

Door Sjoerd Nienhuys begonnen in Duurzaamheid

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

Nieuw cement met kleine CO2 footprint

Ik las op Bouwwereld een artikel over nieuw cement met een kleinere CO2 voetprint. Prima alternatief uiteraard, maar is dit niet hetzelfde…

Door Martijn van Gemert begonnen in Bouwvragen

1 28 Feb 2012
Antwoord van Beate Bouwman

Luchtdichtheid van een kantoor gebouw.

Marcel Nooijen is Bouwkundig Thermograaf. Hij stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag: Ik ben gevraagd voor een luchtdich…

3 23 Feb 2012

Onderhoud Led verlichting vaststellen

Hallo,   Wie kan mij helpen een onderhoudsplan te maken voor het bepalen van preventief en correctief onderhoud van LED verlichtingsarmat…

Door Fred Elfrink begonnen in Bouwvragen

0 23 Feb 2012

E en W installatie voor jongeren en studentenhuisvesting

Graag ontvang ik informatie en ervaringen over het toepassen van E en W installaties in kleine studio's ca. 35 m2  t.b.v. jongeren- student…

Door Henk Schipper begonnen in Bouwvragen

8 20 Feb 2012
Antwoord van Henk Schipper

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+