De bouw online verbonden.
Sorteren op: Weergeven
Discussies | Antwoorden | Vandaag op BouwProfs |
---|---|---|
Regionale aannemer gezocht voor cradle to cradle bouwproject in West-Brabant.BouwProfs heeft diverse vakgroepen op Linkedin. In de vakgroep Cradle to Cradle in de Bouw stelt Claudia van Pul de volgende vraag:In Roose… Door Michel Eek begonnen in Bouwprof gezocht! |
11 |
3 Nov 2011 Antwoord van Rik Ruigrok |
Energie behoefte van duurzaam te ontwerpen kantoor. Wie heeft informatie?Florian Eckardt is architect bij Upfrnt. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Waar vind ik de beste informatie ov… Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen |
7 |
Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?Meer dan de helft van de bedrijven in de bouw zet duurzaamheid in als verkoopargument richting de klant. Vooral fabrikanten van bouwmateria… Door BouwProfs Redactie begonnen in Duurzaamheid |
13 |
Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?Luuk van der Werf is bouwkundig adviseur. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Er is kans op condens bij gevelaan… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
28 |
3 Nov 2011 Antwoord van Carl-peter Goossen |
Stimuleer het hergebruik van oude stortplaatsen.Provincie Gelderland wil zoveel mogelijk van de 750 oude vuilstortplaatsen in de provincie een tweede leven geven. Als stadspark, parkeerpl… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
3 |
2 Nov 2011 Antwoord van jacques serle |
RookgasafvoerenWie kan mij vertellen wat de eisen zijn die aan rookgasafvoerkanalen van houtkachels in woningen gesteld worden. Het gaat me met name om de… Door Stefan Edwards begonnen in Bouwvragen |
4 |
1 Nov 2011 Antwoord van dolf wissmann |
uitvlakken van ruwe betonvloer met licht materiaal, wie heeft ervaring ?De case is een optopping van een bestaand gebouw. Op het huidige dak zit een afschotisolatie. Als deze is verwijderd blijft er een betondak… Door Jan Broekman begonnen in Bouwvragen |
6 |
27 Okt 2011 Antwoord van Etienne Lieben |
Riolering als nieuwe energiebron?Bas van de Haterd heeft in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende post geplaatst: De gemeente Arnhem heeft een nieuw idee: de riolering… Door Andre Letsch begonnen in Duurzaamheid |
4 |
25 Okt 2011 Antwoord van rob claesen |
Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.Jan Koster is directeur / eigenaar van Renohout. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Vanuit mijn eigen ondernemi… Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen |
14 |
25 Okt 2011 Antwoord van Beate Bouwman |
Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.Een totaal verwaarloosde woning in de wijk St. Marten in Arnhem moet uitgroeien tot een voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten. De S… Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid |
22 |
24 Okt 2011 Antwoord van jacques serle |
Welkom bij
BouwProfs
© 2025 Gemaakt door Michel Eek.
Verzorgd door