BouwProfs

De bouw online verbonden.

Forumdiscussies (1,206)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Stel ik koop een stukje grond (in een woonwijk) waarvan bekend is, dat dit vervuilde grond is. Hoe ligt de aansprakelijkheid?

Marcel Abeling stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag, misschien kunt u hem helpen aan het juiste antwoord: De grond die…

Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen

7 27 Sept 2011
Antwoord van Tom Vermeulen

welke isolatie in gevel (steen en hsb)

Voor een nieuw te maken aanbouw aan een typisch 'zaanse woning' ben ik op zoek naar goede isolatie die zo min mogelijk milieu belastend is…

Door astrid heijkamp begonnen in Duurzaamheid

10 27 Sept 2011
Antwoord van astrid heijkamp

Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

To Simons stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de vogende vraag: Voor het energiebesparingsforum van 15 september zoek ik goede praktijk…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

Welke standhouders kunt u bezoeken tijdens de Nationale Dubo Dagen?

Volgende week is het zover, dan gaan de Nationale Dubo Dagen van start. Tijdens de Dubo Dagen zullen 66 exposanten u alles vertellen over d…

Door Michel Eek begonnen in Duurzaamheid

3 21 Sept 2011
Antwoord van Roger Loop

Technische informatie gewenst om bestaand gemeentehuis te onderkelderen met parkeergarage.

Geert Driessens is projectmanager bij de Gemeente Best. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Wie kan mij aan tech…

Door Andre Letsch begonnen in Bouwvragen

10 20 Sept 2011

Hoe staat het met de aansprakelijkheid van de (hoofd)constructeur?

Bauke Verbocht stelt in de BouwProfs groep op Linkedin het volgende aan de orde: Het lijkt voor de hand liggend dat de (hoofd)constructeur…

Door BouwProfs Redactie begonnen in Bouwvragen

12 19 Sept 2011
Antwoord van Thijs Boers

Volgens BAM-CEO Nico de Vries gaat de crisis in de bouw nog een aantal jaren duren. Wat vindt u?

De crisis in de bouwsector gaat nog jaren duren, waarbij vooral de volumes op de woning- en kantorenmarkt voorlopig verder zullen dalen, ze…

Door BouwProfs Redactie begonnen in BouwProfs discussie

9 16 Sept 2011
Antwoord van Gerrit Markus

Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

Ik zit met het volgende probleem. Voor mijn eigen woning zoek ik een oplossing om een waterdichte aansluiting (douche) te maken tussen een…

Door Richard Muller begonnen in Duurzaamheid

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

Bouwfysica vraag, hoe zat het ook alweer?

Hermen Jansen is bouw consultant. Op BouwProfs stelt hij de volgende vraag: Hoe zit het ook alweer met het warmteverlies door een dakvenste…

Door Michel Eek begonnen in Bouwvragen

4 16 Sept 2011
Antwoord van Harold van den Koedijk

Eurocode5

Geen beschrijving

Door Jan Kaan begonnen in BouwProfs discussie

0 9 Sept 2011

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+