BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Richard de la Roy heeft 5 Sept 2014 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de maximale temperatuur van gevelmaterialen kan worden onder invloed van instraling door de zon?
Richard de la Roy heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?
Richard de la Roy heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?
Richard de la Roy heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.
Richard de la Roy heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?
Richard de la Roy heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?
Richard de la Roy heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?
Richard de la Roy heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert
Richard de la Roy heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Welke dakbedekking (plat dak) staat bekend om een lange vervangingscyclus?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.