BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Tom Voshol heeft 27 Mrt 2014 gereageerd op Is de architect de aangewezen persoon om de bouw te regelen?
Tom Voshol heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.
Tom Voshol heeft 17 Mrt 2014 gereageerd op Hoe realistisch is het dat Nederland in 2030 volledig op duurzame energie draait?
Tom Voshol heeft 25 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?
Tom Voshol heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Is de kwaliteit in de bouw echt zo slecht?
Tom Voshol heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?
Tom Voshol heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?
Tom Voshol heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?
Tom Voshol heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.