BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van BouwProfs Redactie (930)

Discussies waarop is gereageerd (595) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie van Tinus de Vreugd via BouwProfs op Linkedin: Nergens voor nodig, ten eerst…"

BouwProfs Redactie heeft 8 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Goed dakbedekkingssysteem is heel belangrijk, weet wat de dakconstructie qua gewicht…"

BouwProfs Redactie heeft 31 Mrt 2016 gereageerd op Een sedumdak aanleggen, hoe doe ik dat?

1 31 Mrt 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Reactie van mr. dr. Yvonne Waterman via BouwProfs op Linkedin: Je kunt de uitvoerder…"

BouwProfs Redactie heeft 31 Mrt 2016 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Reactie van Ruud Kolijn via BouwProfs op Linkedin: Naar mijn idee is de leverancier…"

BouwProfs Redactie heeft 31 Mrt 2016 gereageerd op Wie is aansprakelijk voor schade, uitvoerend bedrijf of leverancier?

22 31 Mrt 2016
Antwoord van Gertjan Schaap

"Reactie van Leon van den Boogaert via BouwProfs op Linkedin: Pak het 60/27 metalstud…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Mrt 2016 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019

"Reactie van Huub Knoops via BouwProfs op Linkedin: Schroeven natuurlijk. Ik heb zo'n…"

BouwProfs Redactie heeft 23 Mrt 2016 gereageerd op Nieten of toch maar schroeven? Hoe dien je plafondrachels te bevestigen?

7 21 Nov 2019

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Bjorn le Granse: Ik heb al meerdere malen de d…"

BouwProfs Redactie heeft 11 Mrt 2016 gereageerd op Hebben zonnepanelen (veel) onderhoud nodig?

8 11 Mrt 2016
Antwoord van Pascal van Droogenbroeck

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Floris Brandsma: Ook hellende daken van slecht…"

BouwProfs Redactie heeft 11 Mrt 2016 gereageerd op Hebben zonnepanelen (veel) onderhoud nodig?

8 11 Mrt 2016

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Emiel Heuveling:  Een goede dakinspectie voora…"

8 11 Mrt 2016

"Reactie van Jules Vonken: De installatie op de foto, een Duyvelaar installatie moet…"

BouwProfs Redactie heeft 19 Feb 2016 gereageerd op Wat is de levensduur van een hydrofoorinstallatie?

3 19 Feb 2016

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+