BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Frank Koster heeft 12 Mrt 2014 gereageerd op Is het gebruiken van achterzetramen in een aluminium profiel in monumentaal pand een goed idee?
Frank Koster heeft 28 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?
Frank Koster heeft 2 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?
Frank Koster heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Een lastig geval inzake na-isolatie, wie heeft de gouden tip?
Frank Koster heeft 22 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?
Frank Koster heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Welke temperatuur afwijkingen in een gevel zijn acceptabel?
Frank Koster heeft 13 Jul 2012 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?
Frank Koster heeft 22 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste na-isolatie onder een betonnen vloer?
Frank Koster heeft 22 Jun 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?
Frank Koster heeft 10 Jun 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.