BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"conformverbruik (warm tapwater en sfeerverlichting) en dit wederom ICT gestuurd inz…"

jacques serle heeft 8 Nov 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Het is onwenselijk enige bebouwing neer te zetten in de nabijheid (op of om) stortpl…"

jacques serle heeft 2 Nov 2011 gereageerd op Stimuleer het hergebruik van oude stortplaatsen.

3 2 Nov 2011

" Ron Braan: Een oud gebouw effectief verduurzamen doe je door er een glazen stolp ov…"

jacques serle heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ton Kowalczyk ik wil helemaal geen neerbuigende houden hebben tegenover niemand.Ik b…"

jacques serle heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Bouwval in Arnhem moet uitgroeien tot het voorbeeld van duurzaam renoveren en inrichten.

22 24 Okt 2011

"  gevraagd :Betaalbaar bouwen met differentiatie voor.. In de buurt van luchthavens…"

jacques serle heeft 23 Okt 2011 gereageerd op Oproep aan innovatieve denkers (en doeners)...

8 23 Okt 2011

"Ja  Ook ramen om te vluchten lijken me belangrijk.. Wilco Dekker:  De woningen brand…"

jacques serle heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Vluchttijd woningbrand slinkt naar 3 minuten, hoe kunnen we woningen brandveiliger maken?

16 27 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

"Toch Interessante materie. Gedeeltelijk antwoord op :http://www.bouwprofs.net/forum/…"

jacques serle heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011

"Marjet Rutten zei:Eens, wat voor cijfers zou je dan willen zien? Cijfers over energi…"

jacques serle heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011

"Dank U wel voor het antwoord.Ik heb geprobeerd wat informatie hierover te bemachtige…"

jacques serle heeft 12 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011

"Een SolarWall, een warme lucht zonnecollector`,   is dat geen broeinest voor micro o…"

jacques serle heeft 9 Okt 2011 gereageerd op Meer energie in gezonde architectuur!

17 14 Okt 2011

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+