BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik ben nog op zoek naar een stevige dakpan die niet breekt als men er op loopt. Om d…"

jacques serle heeft 22 Mrt 2011 gereageerd op Wie heeft er ervaring met het zuiverspuiten van betonpannen met als vervolg coaten?

12 24 Mrt 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Wiki zegt :    waterglas reageert dus hevig met zuren en is corrosief voor aluminium…"

jacques serle heeft 21 Mrt 2011 gereageerd op Wie heeft er ervaring met het zuiverspuiten van betonpannen met als vervolg coaten?

12 24 Mrt 2011
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Als een kelder geisoleerd is en het is s `zomers 35‘c  dan is die kelder helaas niet…"

jacques serle heeft 4 Mrt 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

"Vloerverwarming verzwakt de constructie door steeds maar weer krimp en uitzetting. v…"

jacques serle heeft 25 Feb 2011 gereageerd op Vloerverwarming en legionella eisen, waar moet je rekening mee houden?

23 25 Feb 2011

" Bim = Bouw Informatie Model unique selling point (USP)wat een latijn. Ik deel mijn…"

jacques serle heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Ketenintegratie: is een bouwbedrijf de aangewezen partij om de rol van general contractor in te vullen?

31 10 Jun 2011
Antwoord van Wim van der Does

" Grote conglomeraten van bedrijven doen me denken aan het communisme. Niemand ke…"

jacques serle heeft 17 Feb 2011 gereageerd op Ketenintegratie: is een bouwbedrijf de aangewezen partij om de rol van general contractor in te vullen?

31 10 Jun 2011
Antwoord van Wim van der Does

" Geen enkele duurzaamheid is van belang, biodiersiteit is zoiets als mulyicul. Bij l…"

jacques serle heeft 26 Jan 2011 gereageerd op Duurzaamheid gevat in getallen.

13 26 Jan 2011

"In een stad is men stukken anoniemer dus asocialer Dubbel glas is niet nodig want de…"

jacques serle heeft 15 Jan 2011 gereageerd op Grote steden moeten groter want groter betekent duurzamer. Logisch toch?

9 19 Jan 2011
Antwoord van Mark van Gennip

" Huilie-huilenbalkenende, geen balken meer geen bouw.Ali? is de baas, hij is nog hog…"

jacques serle heeft 12 Jan 2011 gereageerd op Waar zou u willen wonen? in een "sociaal gekleurde" wijk of in een "kleurrijke" wijk?

4 13 Jan 2011
Antwoord van Marijke van Loon

"Jacques Serlé dit : on ne discute pas des goûts et des couleurs.   Is een bekende Fr…"

jacques serle heeft 12 Jan 2011 gereageerd op Waar zou u willen wonen? in een "sociaal gekleurde" wijk of in een "kleurrijke" wijk?

4 13 Jan 2011
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2025   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+