BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tom Voshol (49)

Discussies waarop is gereageerd (48) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Op dit moment is onze ervaring dat partijen er op beginnen te letten vanuit een comm…"

Tom Voshol heeft 11 Mei 2011 gereageerd op Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"gevelisolatie afdekken met bitumen. je maakt als het ware een dak onder de grond. de…"

Tom Voshol heeft 12 Apr 2011 gereageerd op Kelder isoleren, van binnen of van buiten?

21 15 Apr 2011
Antwoord van jacques serle

"Ik zou een houten vloer niet na-isoleren. Ervaring leert dat condens en daardoor hou…"

Tom Voshol heeft 12 Apr 2011 gereageerd op Vochtprobleem jaren 30 woning, hoe op te lossen?

4 5 Aug 2011
Antwoord van Ton Willemsen

"Het uitgangspunt van een passief huis is dat het snel en makkelijk opwarmt en deze w…"

Tom Voshol heeft 12 Apr 2011 gereageerd op passiefhuis onaangenaam warm?

20 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"Mooie samenvatting, ben ik het voor 90% mee eens.   Des te meer moeilijk te bevatten…"

Tom Voshol heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011
Antwoord van Sebastiaan van Doorn

"Naar mijn mening ontstaat er pas evenwicht als er iets gedaan wordt. Dan kan zich ee…"

Tom Voshol heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011

"Ik vind het een getuigen van een enorm gebrek aan kennis en informatie als een minis…"

Tom Voshol heeft 24 Mrt 2011 gereageerd op 80% van de leegstaande kantoren verdient de sloopkogel…

15 1 Apr 2011

"Trespa heeft een ophanging waarbij een luchtspouw achter de beplating is voorzien. H…"

Tom Voshol heeft 23 Mrt 2011 gereageerd op Welke mogelijkheden voor ventilatie zie ik over het hoofd?

14 25 Mrt 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+