BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Frans van Dijk (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dat is mijn werk ;) "

Frans van Dijk heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Infraroodverwarming is c.a. 3x zo duur dan verwarmen met gas.Dicht bij lokale verwar…"

Frans van Dijk heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Dat Kan, maar dan hobbelt het rendement wel achteruit. "

Frans van Dijk heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Het beste is gewoon niet verwarmen. Dus ruimtes die je niet gebruikt ook niet verwar…"

Frans van Dijk heeft 5 Sept 2022 gereageerd op Wat is de duurzaamste en meest besparende bijverwarming in de winter?

16 13 Sept 2022
Antwoord van Ton Willemsen

"Neem eens contact op met Berend van Ommen van Replan... 0622813000 Hij kan je zeker…"

Frans van Dijk heeft 11 Nov 2013 gereageerd op Gezocht: Aannemer voor nieuw te bouwen energie-neutrale woning (HSB).

14 13 Nov 2013
Antwoord van Gert Koutstaal

"Dag Erik, Ik help je hier graag mee verder. Kijk eens op www.iwin.nu Iwin is een co…"

Frans van Dijk heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Dag Johan, De EPA rekenmethode gaat uit van gemiddeldes. Hierdoor kloppen terugverdi…"

Frans van Dijk heeft 6 Aug 2012 gereageerd op Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?

8 9 Aug 2012
Antwoord van Toon de Jong

"Dag Bob, Mijn ervaring leert dat er met name drie factoren zijn die verstorend werk…"

Frans van Dijk heeft 26 Jun 2012 gereageerd op Bouwprojecten van de overheid, waarom wordt het altijd weer duurder?

14 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Er zijn zeker praktijkvoorbeelden beschikbaar. Vision4energy heeft hier zeer goede o…"

Frans van Dijk heeft 4 Jun 2012 gereageerd op Warmte-Terug-Winning door warme lucht in fabriekshallen (bestaande situatie): iemand praktijkvoorbeelden?

13 10 Jun 2012
Antwoord van Ben Klunder

"Je zou eens contact op kunnen nemen met Gerben Bos van Isoplan. http://www.isoplan.…"

Frans van Dijk heeft 7 Mei 2012 gereageerd op Gezocht, bouwbedrijf met ervaring in realisatie van passiefhuizen.

8 7 Mei 2012
Antwoord van Richard Kindermann

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+