BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Meino Weening (21)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Andries, Als je kadastraal kunt aantonen dat de weg eigendom is van het verzo…"

Meino Weening heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Als je een nieuwe trap plaatst in een bestaand gebouw valt dit onder verbouw (art. 2…"

Meino Weening heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?

14 8 Nov 2013
Antwoord van HM van Rees

"Hallo Seti, Je moet altijd het bouwbesluit hanteren. In dit geval zou ik zeggen dat…"

Meino Weening heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?

14 8 Nov 2013
Antwoord van HM van Rees

"In mijn tijd (MTS 15 -20jr geleden) was net de overgang ingezet van handmatig tekene…"

Meino Weening heeft 28 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Hallo Marcel, Ik vraag regelmatig een vergunning aan voor (vastgoed-)opdrachtgevers…"

Meino Weening heeft 26 Mrt 2013 gereageerd op Bouwvergunning aanvragen wanneer het pand nog niet op naam staat?

8 26 Mrt 2013
Antwoord van Michel Eek

"Zie punt 3 in de bijlage: Het verlaagde tarief is van toepassing op alle renovatie-…"

Meino Weening heeft 4 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Klinkt als een combinatie van problemen. Naisolatie die ingezakt is of een bestaande…"

Meino Weening heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"Hoi Wim,   Ik pas een dergelijke vloeropbouw wel eens toe bij een aanbouw bij een wo…"

Meino Weening heeft 8 Mrt 2011 gereageerd op passiefhuis isolatie op of onder de begane grond vloer.

6 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

"Hallo Jaqueline,   Met de isolatiewaarde kan ik helaas ook niet helpen. Wat raymond…"

Meino Weening heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

"1) Ben niet bekend met de risico's. Gevoelsmatig moeten we hier niet aan beginnen om…"

Meino Weening heeft 3 Mei 2010 gereageerd op Het halveren van ons energieverbruik is mogelijk (+ 3 andere stellingen waarop wij u vragen te reageren). Eens of Oneens?

16 10 Aug 2010
Antwoord van ron warink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+