BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (75)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Toevoeging: En de meeste huidige CAD-paketten gaan ook niet goed om met arceringen (…"

Richard Muller heeft 30 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

"Ik wist natuurlijk dat er wat weerstand zou komen, maar alles ontwikkeld zich; van t…"

Richard Muller heeft 30 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

"Hallo Hans,Je moet dan zeker even contact opnemen met Eric Hilster van Ashford Formu…"

Richard Muller heeft 11 Jul 2012 gereageerd op Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?

18 18 Jul 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Hallo Marcel, Je kan het beste even contact opnemen met Michael Ravensbergen (dB max…"

Richard Muller heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

"Zoals Edwin al opmerkt zijn er ook cementgebonden produkten (platen), bijv. Fermacel…"

Richard Muller heeft 17 Mei 2012 gereageerd op groene gips in badkamers

8 17 Mei 2012
Antwoord van Richard Muller

"Hallo Jos, Ik ben geen schilder (deskundige) maar misschien is een impregnerend syst…"

Richard Muller heeft 8 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Ja, tot nu toe zijn we met z'n vieren. 3 vertegenwoordigers van isolatiematerialen e…"

Richard Muller heeft 11 Apr 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"@George: ik zie je mail met eventuele inbreng op de mail...."

Richard Muller heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Rustig maar Hans. Nogmaals bij voldoende belangstelling wil ik een programma in elka…"

Richard Muller heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

"Komop mensen, genoeg theoretische achtergrond. Wie gaat er de uitdaging aan en doet…"

Richard Muller heeft 14 Mrt 2012 gereageerd op Zijn super-isolatiematerialen van meerlaagse folies tot R=5 nou echt zo goed?

53 24 Okt 2019
Antwoord van George Balsing

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+