BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (75)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Nee hoor, komt helemaal goed. Ik ga geen gietvloer over een afgevlinderde vloer aanb…"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Het probleem is inmiddels al opgelost. De binnenwand zal op een betonopstorting gepl…"

Richard Muller heeft 14 Sept 2011 gereageerd op Waterdichte aansluiting h.s.b.-wand op monoliete vloer

20 16 Sept 2011
Antwoord van Barry van de Laar

"Hallo Alex, Er zijn natuurlijk verschillende oplossingen, één en ander ook afhankeli…"

Richard Muller heeft 7 Mrt 2011 gereageerd op Kozijn details

6 8 Mrt 2011
Antwoord van M.Dirkmaat

"Maar hoe zorgen we ervoor dat materialen terugkomen bij de fabrikant. Een PVC vloer…"

Richard Muller heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Dat was dan het reclameblokje van Frank, terug naar de discussie....."

Richard Muller heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Zelf woon ik in een boerderij waarvan de gebinten uit een ander gebouw komen. Hergeb…"

Richard Muller heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Helemaal met Wim eens! Bestaande materialen hergebruiken is volgens mij een goede me…"

Richard Muller heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Hallo Rob (en vriendin), Wat toevallig, ik heb net een ontwerp afgerond voor een kin…"

Richard Muller heeft 23 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Mijn naam is Richard Muller, 44 jaar oud en woonachtig in Eext, een Brinkdorp in het…"

Richard Muller heeft 20 Nov 2009 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+