BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Met bovenstaande opmerkingen van Michel Eek kan ik geheel instemmen. Als het werkeli…"

jacques serle heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.

18 23 Sept 2010
Antwoord van jacques serle

"Als ambtenaren van gemeentelijke checklists houden. Dan kunnen ze kijken op http://w…"

jacques serle heeft 3 Sept 2010 gereageerd op Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.

18 23 Sept 2010
Antwoord van jacques serle

""hoe ik mijn vorige post kan bewerken (help, iemand?)." Sla de vorige post altijd op…"

jacques serle heeft 28 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Er zijn ook boeken van. In één boek sta ik ook. Dit was een ontwerpje van 25jr terug…"

jacques serle heeft 25 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Met A.R kan ik geheel in stemmen. Hoe valt het nog aan burgers uit te leggen dat de…"

jacques serle heeft 18 Aug 2010 gereageerd op Vrees voor vertraging van bouwprojecten, hoe realistisch is dit scenario?

5 18 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"http://www.vrom.nl/pagina.html?id=47931 (namen afgekort.) Men mag aannemen dat de we…"

jacques serle heeft 17 Aug 2010 gereageerd op Vrees voor vertraging van bouwprojecten, hoe realistisch is dit scenario?

5 18 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"Bij Fleuren compost in Middelharnis hebben ze na tien jaar eindelijk een goede afdoe…"

jacques serle heeft 17 Aug 2010 gereageerd op Milieu probleem bij veestapel (geurprobleem) Is het een oplossing door gebruik te maken van een filtersysteem met isolerend steenwol (Rockwool) ?

4 13 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Woorden als samenspannen, machtsmisbruik, verdachte handelingen. Dit alles lezende o…"

jacques serle heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Kartelafspraken bij inkooptrajecten... hoe herken je ze?

2 9 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"Zou men dit doorvoeren dan geeft het de overheid weer meer het recht om nog meer con…"

jacques serle heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Gaat boeterente de aannemer ook echt helpen?

8 10 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"Bedankt ik begrijp het. Het is afhankelijk wat en hoe er verbouwd gaat worden."

jacques serle heeft 9 Aug 2010 gereageerd op Woningen samenvoegen

12 9 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+