BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Marjet Rutten (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik ben meer dan voor. Gelukkig is het begin er al met bouwprestaties.nl. Voor de sec…"

Marjet Rutten heeft 14 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"Wellicht heb je hier iets aan.  Het complete officiele besluit rondom de BTW-regelin…"

Marjet Rutten heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Scherpere suggereert dat we het weer over nieuwbouw hebben. Maar laten we eerst maar…"

Marjet Rutten heeft 2 Aug 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Beste Jacques,  Goed idee! Daar zouden een aantal mensen eens werk van moeten maken.…"

Marjet Rutten heeft 15 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Super! Dank voor de tip. Ga hem gelijk benaderen."

Marjet Rutten heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Beste Jan Willem, dank voor je reactie. Volgens mij is het niet alleen dit forum, ma…"

Marjet Rutten heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Eens, wat voor cijfers zou je dan willen zien?"

Marjet Rutten heeft 14 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"Ik gebruik de iPad zeker voor mijn werk. Maar ik zit zelf niet in het primaire bouwp…"

Marjet Rutten heeft 6 Okt 2011 gereageerd op Gebruikt u de iPad op uw werk en hoe?

5 11 Okt 2011
Antwoord van Michiel Otterloo

"Allemaal hartelijk dank voor jullie reactie. De vraag was bewust vrij algemeen geste…"

Marjet Rutten heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+