BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (37)

Discussies waarop is gereageerd (37) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De niveau's van radioactieve gasuitstoot van de in nederland gebruikelijke materiale…"

philip sanders heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?

8 19 Nov 2013
Antwoord van Reiné Gadellaa

"Douglas, Bedankt voor je toelichting"

philip sanders heeft 12 Nov 2013 gereageerd op WTW met ingebouwde warmtepomp, wat zijn de mogelijkheden?

20 1 Feb 2014
Antwoord van Herwin Dijkhof

"Douglas, heb jij ervaring met dit systeem? ik ben kopschuw geraakt na de negatieve…"

philip sanders heeft 12 Nov 2013 gereageerd op WTW met ingebouwde warmtepomp, wat zijn de mogelijkheden?

20 1 Feb 2014

"Viessmann had zo'n alles-in-één-ding in het pakket: ik weet alleen niet of die nog s…"

20 1 Feb 2014

"een nieuwe trap die onder verbouw valt, moet voldoen aan de nieuwe afmetingen, ik be…"

philip sanders heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?

14 8 Nov 2013
Antwoord van HM van Rees

"Ik neem aan dat je het gebouw stript tot op de constructie. je dient het gebouw te t…"

philip sanders heeft 7 Nov 2013 gereageerd op wanneer bouwbesluit toepassen?

14 8 Nov 2013
Antwoord van HM van Rees

"PIR is mi niet geschikt voor een beloopbaar dak: het materiaal is te bros. heeft de…"

philip sanders heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2020   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+