BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Martin van Elp (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Langzamer bouwen is per definitie duurder omdat de klant dan later in de woning kan.…"

Martin van Elp heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"In mijn ogen kijk je vooral naar hoe je de gewenste kwaliteit zo efficiënt mogelijk…"

Martin van Elp heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Dat wijst op herstel, de bodem ligt dan in de loop van 2014 achter ons. Doordat de b…"

Martin van Elp heeft 3 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?

7 4 Mei 2013
Antwoord van Harrie Beernink

"Terecht is hiervoor opgemerkt dat als je het energiegebruik wilt verlagen, gebruiker…"

Martin van Elp heeft 5 Aug 2012 gereageerd op Energiebesparing vraagt om scherpere energieprestatienorm. Eens of oneens?

14 3 Sept 2012
Antwoord van jacques serle

"Ik vond zo snel dit (zie slide 7)."

Martin van Elp heeft 26 Apr 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Niet volkomen transparant, in mijn ogen. Wel het eerste dak waar ik aan dacht. Visua…"

Martin van Elp heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Transparante PV overkapping.

17 22 Dec 2011
Antwoord van andries laane

"Waarom zou een opdrachtgever een betere prijs kunnen bedingen bij een 'onderaannemer…"

Martin van Elp heeft 6 Nov 2011 gereageerd op In de huidige economische situatie kunnen opdrachtgevers van bouwprojecten beter voor partiële aanbesteding kiezen dan voor het werken met een hoofdaannemer.

47 18 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bouwregelgeving/documenten-en-publicaties/br…"

Martin van Elp heeft 25 Jul 2011 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"Ik ben onvoldoende juridisch ingevoerd om aan te kunnen geven hoe ver een gemeente w…"

Martin van Elp heeft 14 Jun 2011 gereageerd op Kan een gemeente de ontwikkelaar via de bouwverordening eisen opleggen m.b.t. duurzaam bouwen?

4 18 Jun 2011
Antwoord van Ing. J.O. 't Hooft

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+