BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Alex Bierman (10)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Kijkend naar de informatie die je geeft, sluit ik me aan bij de andere reacties. Vol…"

Alex Bierman heeft 22 Feb 2016 gereageerd op Vraag over het bevestigen van een stalen balkon aan de gevel.

4 22 Feb 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Een druklaag wordt aangebracht zodat de kanaalplaten als schijf gaan werken en zo ee…"

Alex Bierman heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Belgische toestanden zijn ook hier niet ondenkbaar. Kijk maar naar de spuuglelijke b…"

Alex Bierman heeft 1 Feb 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

"Beste Andries,  De situatie eigen weg is eigendom van het verzorgingshuis In het bes…"

Alex Bierman heeft 8 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Met een boete van slechts €400,-- zullen de meeste eigenaren niet wakker liggen van…"

Alex Bierman heeft 10 Feb 2015 gereageerd op Geeft het Energielabel eindelijk grip op energie prestaties?

6 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"De grote vraag is natuurlijk, met welk gereedschap we studenten willen leren omgaan.…"

Alex Bierman heeft 5 Nov 2014 gereageerd op Studenten de juiste tools geven om mee te werken is de basis van Lean.

14 14 Nov 2014
Antwoord van Rogier Wolf

"Wat is er gebeurd met het "levensloopbestendig bouwen". Ik heb de indruk dat we alle…"

Alex Bierman heeft 23 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Beste Luuk,   Binnenisolatie is eigenlijk geen goede oplossing. Je haalt je hierbij…"

Alex Bierman heeft 20 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Er zijn diverse manieren om tekeningen digitaal te maken. De keuze hangt af van wat…"

Alex Bierman heeft 1 Jul 2010 gereageerd op Een overvolle archiefkast met technische tekeningen, hoe lang nog?

5 7 Jul 2010
Antwoord van Hans Lammerts

"Beste Roy, Ik heb veel scholen gebouwd en een aantal materialen raad ik niet aan om…"

Alex Bierman heeft 29 Apr 2010 gereageerd op Betaalbare (goedkope) duurzame bouwmethoden.

21 1 Mei 2010
Antwoord van Michel Eek

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+