BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Gudule Martens (20)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"@Bert en hoe denk jij dat dit voldoet aan de ISSO 89? Welke klasse? Luchtvochtigheid…"

Gudule Martens heeft 5 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Waarom zouden scholen kennis moeten hebben over installatiesystemen? Als ik mijn aut…"

Gudule Martens heeft 5 Apr 2016 gereageerd op Er zit een luchtje aan veel 'frisse' scholen.

12 18 Apr 2016
Antwoord van Hermien Koerts

"Helemaal mee eens! Stel het doel centraal niet de manier waarop je dat haalt.  Maar…"

Gudule Martens heeft 22 Mrt 2013 gereageerd op Moeten we Passief bouw per wet gaan regelen?

26 25 Mrt 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Niet doen, het zou veel beter zijn om het pad van nul-energiegebouwen te volgen. Het…"

Gudule Martens heeft 22 Mrt 2013 gereageerd op Moeten we Passief bouw per wet gaan regelen?

26 25 Mrt 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Wat dachten jullie van Flip Verwaaijen? Durft te zeggen waar het op staat, is voor w…"

Gudule Martens heeft 12 Mrt 2013 gereageerd op Wie moet volgens jou het nieuwe boegbeeld voor de bouw worden?

7 12 Mrt 2013
Antwoord van Gudule Martens

"Tijdens andere crisisperioden werd er geïnvesteerd in projecten waar het land beter…"

Gudule Martens heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Ben jij voorstander van een tijdelijk stimuleringsfonds voor de bouw?

17 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Waarom beperken tot de woningmarkt? De "vastgoedbubbel" is misschien wel een potenti…"

Gudule Martens heeft 26 Okt 2012 gereageerd op Minister voor de woningmarkt, goede zaak of niet?

8 30 Okt 2012
Antwoord van Arno Wentink

"Er zitten veel goede adviezen tussen maar ik blijf nog met vragen. Ik begrijp dat we…"

Gudule Martens heeft 17 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Bedankt voor alle reacties! Zoveel antwoorden had ik niet verwacht. Ik ga er mee aan…"

Gudule Martens heeft 13 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Volgens mij zou het een architect moeten zijn. Het boegbeeld zou visie moeten hebben…"

Gudule Martens heeft 20 Jun 2012 gereageerd op Wie moet volgens jou het nieuwe boegbeeld voor de bouw worden?

7 12 Mrt 2013
Antwoord van Gudule Martens

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+