BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Menno Lam (12)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bedankt voor de reacties, Dat waardeer ik.En zelf sta ik er precies zo in. De uitvoe…"

Menno Lam heeft 27 Sept 2019 gereageerd op Is er een norm met betrekking tot maattolerantie van een kromme houten balk?

6 29 Sept 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Lijkt me fanatisch als er meer mensen kunnen wonen aan de kust. Wel op voorwaarden o…"

Menno Lam heeft 14 Jan 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

""iens.nl" voor de bouw...Dat zou voor veel (potentiële)klanten, maar ook voor archit…"

Menno Lam heeft 14 Nov 2014 gereageerd op Zijn we als sector toe aan een 'iens' voor de bouw?

10 17 Nov 2014
Antwoord van Ron Reijnders

"dat hang ervan af.......je moet tav deze aspecten minimaal voldoen aan het van recht…"

Menno Lam heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Vraag over indieningsvereisten bij uitbreiding woning.

8 14 Feb 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"niet zo moeilijk: 1. laat zien dat je als eigenaar wilt investeren in de relatie maa…"

Menno Lam heeft 23 Jan 2013 gereageerd op Hoe zorgen we ervoor dat kantoorgebruikers bij een verhuizing voor een bestaande locatie kiezen?

7 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Wenselijk zeker ! het heeft nog meer effect als de Stedenbouwkundige het principe va…"

Menno Lam heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Martien, wat voor ervaring zoek je?  Momenteel bouwen wij ons eigen ontwerp atelier…"

Menno Lam heeft 16 Okt 2012 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Beste MArcel,   Denk aan het zwembadwater dat verdampt, de ruimte heeft daardoor een…"

Menno Lam heeft 25 Mei 2011 gereageerd op Vraag over aanleg houten plafond en dak boven inpandig zwembad.

5 26 Mei 2011
Antwoord van theun bakker

"Beste Claudia,   In je bouwteam heb je neem ik aan ook een architect een plaats gebo…"

Menno Lam heeft 10 Jan 2011 gereageerd op Regionale aannemer gezocht voor cradle to cradle bouwproject in West-Brabant.

11 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Mijn naam is Menno Lam(1970),ik ben architect in hart en nieren en doe mijn werk met…"

Menno Lam heeft 28 Okt 2009 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+