BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard de la Roy (39)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Overleg eens hierover met het C2C Expolab, Bjorn Sanders of met Roy Vercoulen van he…"

Richard de la Roy heeft 29 Mei 2013 gereageerd op Ik werk aan een Cradle-to-Cradle startpagina, wie heeft tips?

14 18 Jun 2013
Antwoord van Michel Eek

"Kijk eens bij Marc Pasmans of bij Nielen Bouwmanagement (Eindhoven)"

Richard de la Roy heeft 25 Mei 2013 gereageerd op Gezocht, directievoerder/toezichthouder voor nieuwbouwplan in Deurne.

8 25 Mei 2013
Antwoord van Richard de la Roy

"Ik ben bezig met een nieuw product voor een constructieve wand, gebaseerd op hennep…"

Richard de la Roy heeft 25 Mei 2013 gereageerd op Ik zoek nieuwe materialen voor uitvoeren van woningen met eco-isolatiematerialen. Wie helpt?

19 30 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Indien er mogelijkheden zijn, dan zou men ook daglicht in de tunnels aan kunnen bren…"

Richard de la Roy heeft 19 Apr 2013 gereageerd op Ledverlichting standaard toe passen bij de bouw van nieuwe tunnels. Een goed idee of niet?

10 20 Apr 2013
Antwoord van Richard Kloosterhuis

"Kijk eens bij van der Kooy, verwacht dat die genoeg mogelijkheden kan bieden. Ronald…"

Richard de la Roy heeft 17 Feb 2013 gereageerd op Wie heeft ervaring met reiniging van dakgrind op locatie?

10 29 Apr 2013
Antwoord van Ronald van der Kooij

"Geef Phase Change materialen (o.a. BIO-PCM) een plek binnen het ontwerp van een gebo…"

Richard de la Roy heeft 28 Dec 2012 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Ik denk dat er mogelijkheden liggen voor BIO-PCM (Phase Change materialen, basis nat…"

Richard de la Roy heeft 19 Dec 2012 gereageerd op W-installatie eigen woning, wie kan mij verder helpen

12 3 Jan 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"Neem aan, dat men een berekening heeft gemaakt waar het dauwpunt komt te liggen en m…"

Richard de la Roy heeft 1 Dec 2012 gereageerd op damprem bij akoestisch geperforeerde stalen binnendoos.

8 18 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ik denk dat informatie over de geluidsisolatie (testrapport) verkrijgbaar is bij de…"

Richard de la Roy heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"Beste Jeroen,   Ik weet niet of jij met Desso hierover contact hebt gehad? Maar zij…"

Richard de la Roy heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Bestaat er een vloerbedekking die qua akoestiek goed samen gaat met vloerverwarming?

15 15 Feb 2013
Antwoord van Tom Voshol

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+