BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Michel Eek (577)

Discussies waarop is gereageerd (237) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Richard Muller, bouwkundig Ingenieur: " Een B…"

Michel Eek heeft 30 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Robert Benedictus, bouwkundig Ingenieur bij CB…"

Michel Eek heeft 30 Nov 2009 gereageerd op Ik kreeg vandaag de vraag of ik al volgens het BIM systeem werkte...

11 3 Dec 2009
Antwoord van Andre Letsch

"Reactie via BouwProfs op Linkedin door Samer Chalfoun, Space + Product designer: "…"

Michel Eek heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Is de commerciële vastgoedmarkt over zijn dieptepunt heen?

6 30 Nov 2009
Antwoord van Meino Weening

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Richard Hoomans, Sr. Marketeer Eco Energy: "…"

Michel Eek heeft 29 Nov 2009 gereageerd op Is de commerciële vastgoedmarkt over zijn dieptepunt heen?

6 30 Nov 2009
Antwoord van Meino Weening

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Kees Tadema, Statenlid ChristenUnie Flevoland:…"

Michel Eek heeft 28 Nov 2009 gereageerd op Keuzes maken om woningbouw en economie weer op gang te helpen.

3 28 Nov 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Marcel van der Werf, Hoofd Projectmanagement B…"

Michel Eek heeft 28 Nov 2009 gereageerd op Keuzes maken om woningbouw en economie weer op gang te helpen.

3 28 Nov 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Eef van der Velden, Driven Technical & Com…"

Michel Eek heeft 27 Nov 2009 gereageerd op Archeologie in de ruimtelijke ordening: hoe gaat u er mee om?

6 8 Dec 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Roel Koeling, Projectmanager Woonconcept Vastg…"

Michel Eek heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Miljard aan isolatiepremie moet kleine aannemer stimuleren.

14 26 Nov 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via BouwProfs op Linkedin van Rogier Snoek, eigenaar RMWONEN nvm makelaars k…"

Michel Eek heeft 26 Nov 2009 gereageerd op Miljard aan isolatiepremie moet kleine aannemer stimuleren.

14 26 Nov 2009
Antwoord van Michel Eek

"Reactie via Linkedin van Sjoerd Veenstra, NVM makelaardij Makelaarswerk: "Als makel…"

Michel Eek heeft 15 Nov 2009 gereageerd op Trekt de nieuwe Postbus 51 campagne "Er valt meer uit je huis te halen dan je denkt" woningeigenaren over de streep om aan de slag te gaan met energiebesparende maatregelen?

8 21 Nov 2009
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+