BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tja, administratie, heb je al eens een gecertificeerde BREEAM gedaan. Dat is een adm…"

Carl-peter Goossen heeft 25 Jun 2013 gereageerd op Kan BIM gebruikt worden als graadmiddel voor bewijsvoering duurzaam bouwen?

9 15 Jul 2013
Antwoord van jacques serle

"Ik ben co-architect geweest van het MuziekGebouw aan 't IJ en het BIMhuis. Daarbij h…"

Carl-peter Goossen heeft 11 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?

15 29 Mei 2013
Antwoord van Hemmes

"Doom denken is makkelijk. Ik zie wel kansen waardoor diegene die in de bouw nog werk…"

Carl-peter Goossen heeft 4 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?

7 4 Mei 2013
Antwoord van Harrie Beernink

"Duurzaam verbouwen gaat over alles: comfort, visueel, energie, gebruikskwaliteit, mi…"

Carl-peter Goossen heeft 3 Mei 2013 gereageerd op Hoe 'verkopen' we duurzaam (ver)bouwen aan de klant?

3 3 Mei 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"15 mei aanstaande begint onze cursus BIM management voor projectleiders. Een mooie g…"

Carl-peter Goossen heeft 23 Apr 2013 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!

6 23 Apr 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"JA nu doen! Ik ben met het project PassREg.eu in Brussel geweest. De projectontwikke…"

Carl-peter Goossen heeft 21 Mrt 2013 gereageerd op Moeten we Passief bouw per wet gaan regelen?

26 25 Mrt 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Tja, maatvoering? Als een maatvoering niet goed is dan past het niet. Daar hoeft gee…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Feb 2013 gereageerd op Bestaan er normen voor maatvoering?

13 25 Sept 2019
Antwoord van Rens ten Hagen

"@wouter, zo bedoelde ik het niet; het heeft geen zin om autarkisch te gaan worden. M…"

Carl-peter Goossen heeft 21 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ik ben van mening dat er opnieuw nagedacht moet worden over de gehele constructie op…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Jan 2013 gereageerd op damprem bij akoestisch geperforeerde stalen binnendoos.

8 18 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ja leuk, die heb ik gezien. Fantastisch! zulke projecten moeten we als "bakens" hebb…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+