BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Weet ik ben pas in Brussel geweest. Maar gaat het niet om de enthousiasme over passi…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Ja, daar geloof ik wel in. Als het om energieneutrale woningen gaat hebben we samen…"

Carl-peter Goossen heeft 18 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Daar heb ik nog niet aan gedacht. Prima om als burgergroep deze CO2 te claimen! En o…"

Carl-peter Goossen heeft 17 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Dank voor het commentaar. Ja power to the people komt niet van bestuurders, Reinier…"

Carl-peter Goossen heeft 17 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Nog eentje: kwalitatieve gevelopeningen Goede gevelopeningen met ramen en overstek z…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Volgende oriëntatie: Maakt een gebouw of woning compact en zongericht met de juiste…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"De volgende: goed isoleren Isoleren met Rc waarden van 10. Onderzoek heeft uitgeweze…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"goed meerdere tips: De eerste is luchtdichtheid door die te vergroten kan je energie…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"in 1996 heb ik voor een architect die werkte voor vd Valk een masterplan gemaakt in…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Jan 2013 gereageerd op De Scheveningse Pier: slopen of opknappen?

10 17 Jan 2013
Antwoord van Jurjen Bolsenbroek

"Het is mij met de paplepel ingegeven. Mijn vader en mijn broers hadden een heel groo…"

Carl-peter Goossen heeft 24 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+