BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Carl-peter Goossen (130)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Tjonge tjonge je weet als geen bouwkundige er al veel van af. Ik denk nog wel meer d…"

Carl-peter Goossen heeft 11 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste marc, Dezelfde houding hadden de aannemers en projectontwikkelaars. Ze dreige…"

Carl-peter Goossen heeft 9 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Hier het antwoord van 1,5 jaar geleden op passiefhuis groep ((linkedin) "Ik heb het…"

Carl-peter Goossen heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Passiefhuis met een massieve binnenwand of HSB, wat is beter?

4 21 Feb 2013
Antwoord van Maarten Wiersma

"Met een houtkachel lijkt me dat niet verstandig. Wel met een kachel op pallets of ho…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Conclusie: een aantal mensen gaat er vanuit dat het ontluchtingsventielen zijn van d…"

Carl-peter Goossen heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Mogen ontluchtingsventielen WKO-installatie in appartement uitkomen?

9 15 Okt 2012
Antwoord van B.P.M. van Ooijen (Ben)

"Beste Hans, ik kan me voorstellen dat je kwaad wordt op al die commissies en onderzo…"

Carl-peter Goossen heeft 11 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.

9 27 Okt 2012
Antwoord van Marc Groot Koerkamp

"Wij zijn met de vereniging DNA in de bouw bezig om een omslag te weeg te brengen in…"

Carl-peter Goossen heeft 10 Okt 2012 gereageerd op De “Rc 5 discussie” is geen wervend uithangbord voor de Nederlandse bouw.

9 27 Okt 2012
Antwoord van Marc Groot Koerkamp

"Vorst schade, om maar even een andere weg in te slaan, komt vaak doordat een weg al…"

Carl-peter Goossen heeft 28 Sept 2012 gereageerd op Rijkswaterstaat en de bezuinigingen, wie heeft tips voor innovatieve maatregelen?

8 28 Sept 2012
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Van uit het BIM management cursus die wij ( Dik Spekkink en ik) geven, geven we deel…"

Carl-peter Goossen heeft 28 Sept 2012 gereageerd op Wat is de toegevoegde waarde van het toepassen van Systems Engineering bij `bestekswerken'?

2 28 Sept 2012
Antwoord van Ronald Loman

"Ja nog een duidelijk landgoed kozijn is die van Pazen de website is niet alles maar…"

Carl-peter Goossen heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Kozijnen met een U waarde lager dan 0,6

24 5 Okt 2012
Antwoord van Maurice van Dort

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+