BouwProfs
De bouw online verbonden.
Zoeken in forum
Weergeven Gereageerd op discussiesDiscussies begonnen
Johan van Diessen heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012
Johan van Diessen heeft 22 Aug 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?
Johan van Diessen heeft 11 Jul 2015 gereageerd op Hoe verwijder ik UF schuim goedkoop uit een spouw?
Johan van Diessen heeft 29 Mei 2015 gereageerd op Isolatie vs zonnepanelen. Welke woning is duurzamer denk jij?
Johan van Diessen heeft 14 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?
Johan van Diessen heeft 30 Mei 2014 gereageerd op schimmelvorming en zwam na isolatie in de spouw, wie is verantwoordelijk?
Johan van Diessen heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.
Johan van Diessen heeft 18 Mrt 2014 gereageerd op Vraag over de RC waarde bij isoleren bij een ingrijpende renovatie.
Johan van Diessen heeft 13 Mrt 2014 gereageerd op Welk onderdelen van een gebouw zijn verouderd ten opzichte van recente energie besparende maatregelen zoals isolatie en LED verlichting?
RSS
Welkom bijBouwProfs
Maak mijn profiel aan!of Meld je aan
© 2024 Gemaakt door Michel Eek. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Algemene voorwaarden
Controleer de instellingen van je browser, of neem contact op met je systeembeheerder.