BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mathilde Wansdronk (25)

Discussies waarop is gereageerd (25) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het lijken mij ook watervlekken. Deze snap ik niet: 'deze lopen ook door tot boven d…"

Mathilde Wansdronk heeft 5 Feb 2020 gereageerd op Wat kan de oorzaak zijn van bruine kringen langs de gevel van een appartement?

9 16 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"Mee eens met bovenstaande. Het lijken watervlekken. Kijk eens goed naar de gevel ...…"

Mathilde Wansdronk heeft 24 Aug 2018 gereageerd op Wie heeft een verklaring voor het aftekenen van leidingen in een Ytong wand?

5 24 Aug 2018
Antwoord van Mathilde Wansdronk

"Hoi Jan, Hoe meer isolatie, hoe meer vertraging van warmte of koude die kant op. Maa…"

Mathilde Wansdronk heeft 11 Mrt 2018 gereageerd op na-isoleren van een spouwmuur die al gevuld is met thermo hr++ korrels, zinvol of niet?

6 12 Mrt 2018
Antwoord van Ad de Vrieze

"Hoi Jan, De massa van je muur werkt mee om je warmte op te slaan (die gaat dan ook w…"

Mathilde Wansdronk heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op na-isoleren van een spouwmuur die al gevuld is met thermo hr++ korrels, zinvol of niet?

6 12 Mrt 2018
Antwoord van Ad de Vrieze

"Beste Anja, mijn volledige woning/kantoor is voorzien van plafondverwarming. Deze wo…"

Mathilde Wansdronk heeft 3 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Beste Jeroen, Als je zelf wilt bouwen, en ik neem aan dat je bedoelt met eigen hande…"

Mathilde Wansdronk heeft 7 Jun 2017 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Als het een silicaatverf is, zoals hierboven gesuggereerd wordt, dan hoeft deze er n…"

Mathilde Wansdronk heeft 16 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

"inderdaad."

Mathilde Wansdronk heeft 15 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

"Tja, dat is wat lastiger. Kun je het type verf nog achterhalen? Of het merk? Sikkens…"

Mathilde Wansdronk heeft 14 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

"Hoezo kan de woning niet geisoleerd worden? Waarschijnlijk valt de niet-dampdoorlate…"

Mathilde Wansdronk heeft 14 Mrt 2017 gereageerd op Verf verwijderen woning

19 24 Mei 2017
Antwoord van apezho spec rein

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+