BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Wim Arnoldus (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat een aandacht voor de bosbouwers in Nederland. Ik ben erg benieuwd hoeveel m3 ho…"

Wim Arnoldus heeft 26 Aug 2013 gereageerd op Is het FSC keurmerk hout ten dode opgeschreven?

8 3 Sept 2013
Antwoord van Harrie Lieverse

"In mijn ronde langs bouwbedrijven zie ik dat de bouwer het FSC en PEFC certificeren…"

Wim Arnoldus heeft 27 Jun 2011 gereageerd op Waarom is een CoC noodzakelijk voor bouwbedrijven?

2 27 Jun 2011
Antwoord van Wim Arnoldus

"Ik vind het wel wat die vraag naar steeds meer duurzame materialen, en met name de v…"

Wim Arnoldus heeft 10 Nov 2010 gereageerd op Nederlandse architecten ervaren vraag naar duurzame (bouw)materialen. U ook?

11 12 Nov 2010
Antwoord van J.W.M. Jekkers

"We hebben het in Nederland allemaal over duurzaam bouwen, en duurzame bouwproducten,…"

Wim Arnoldus heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Wat is nu de werkelijk positieve invloed van welke regering dan ook? Natuurlijk boo…"

Wim Arnoldus heeft 17 Aug 2010 gereageerd op Vrees voor vertraging van bouwprojecten, hoe realistisch is dit scenario?

5 18 Aug 2010
Antwoord van jacques serle

"Dat de faalkosten in de bouw oplopen verbaast mij eerlijk gezegd niets. Er worden na…"

Wim Arnoldus heeft 2 Aug 2010 gereageerd op Faalkosten bouw lopen op in plaats van terug.

18 19 Dec 2010
Antwoord van Michel Tonino

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+