BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Henk Schuring (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Esther,   Fijn dat jullie zo goed weten wat jullie willen. Er zijn genoeg aann…"

Henk Schuring heeft 8 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

"Hallo Mariette,   Ik vindt het leuk om mee te denken, daar ik je keuze voor pavatex…"

Henk Schuring heeft 9 Sept 2011 gereageerd op Wie weet er een goede betaalbare buitenbeplating voor gebruik in HSB?

23 21 Okt 2011
Antwoord van Jelke Boonstra

"Beste Esteban,   De Rc van 4 was een minimale insteek om een verantwoorde verbouwing…"

Henk Schuring heeft 28 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Beste To, Momenteel werk ik aan een renovatie van een appartementen complex in Ommen…"

Henk Schuring heeft 20 Jun 2011 gereageerd op Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

"Hallo Camilo, Je kunt alles onderbrengen bij de BBAN groep. Ruim 10 jaar ervaring in…"

Henk Schuring heeft 17 Mrt 2011 gereageerd op Aannemer en constructeur gezocht met aantoonbare ervaring in bouwen van kelders onder bestaande woningen.

7 17 Mrt 2011
Antwoord van Henk Schuring

"Beste Gert, Mijn ervaring op dit gebied is dat naar mate je beter weet wat je wilt h…"

Henk Schuring heeft 13 Jan 2011 gereageerd op Wie weet veel van 0 energie woningen af?

36 9 Feb 2011
Antwoord van Ivo Opstelten

"Beste Mark, In Kampen hebben wij een expertise groep van 3 bedrijven. Wij kunnen rap…"

Henk Schuring heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"Beste Marco, Bedankt voor je nuancering. De architect noemt alleen Cradle to Cradle…"

Henk Schuring heeft 1 Dec 2010 gereageerd op Uw mening over dit eerste duurzaam drijvend kantoorpand.

6 3 Dec 2010
Antwoord van Henriette Stroucken

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+