BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Pieternel Peltenburg (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ja deze verf is ademend en ook zeer duurzaam. Het is de meest pure  en schone verf d…"

Pieternel Peltenburg heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Ik kan schone, duurzame verf leveren. Voor informatie: www.natuurlijk-kleurrijk.nl"

Pieternel Peltenburg heeft 7 Mei 2014 gereageerd op Gezocht: duurzame materialen en methoden voor energie-opwekking voor nieuwbouwproject in Polen.

33 6 Jan 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Er gebeurd momenteel heel veel op het gebied van energie besparen, maar nog weinig w…"

Pieternel Peltenburg heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"En afstappen van alle zogenaamde garanties en labels, belangen en noem alle weerstan…"

Pieternel Peltenburg heeft 20 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Dat is zeker mogelijk, zie o.a. de documentaire van Tegenlicht, waarin een van de De…"

Pieternel Peltenburg heeft 17 Jan 2013 gereageerd op DE gouden eeuw: kunnen we ons maakbare land opnieuw maakbaar maken door onafhankelijk te worden van buitenlandse energie?

19 21 Jan 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Mijn vader was constructeur en een van zijn goede vrienden architect. Ik denk dat ik…"

Pieternel Peltenburg heeft 28 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

"Misschien is http://www.eco-logisch.nl/pdfupload/TonzonVloerisolatie.pdf een betere…"

Pieternel Peltenburg heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Wat goed, een academie voor gezond bouwen. Ik wist niet dat die al bestond. Wellicht…"

Pieternel Peltenburg heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Wij merken dat het vooral om geld gaat, garanties en kortingen. Het gaat niet over g…"

Pieternel Peltenburg heeft 8 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Er zijn in de natuurlijke oplossingen, die ook milieuvriendelijk zijn hele goede duu…"

Pieternel Peltenburg heeft 8 Okt 2012 gereageerd op Kijken we te veel met een gekleurde blik naar de traditionele verf?

13 10 Okt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+